Skocz do zawartości

[rower] hybryda do 2000zł (Spec vs. GT)


LazyPete

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Przymierzam się do kupna hybrydy (głownie szosa, czasem polna droga), budżet do 2000zł.

Trochę się zorientowałem w temacie i rozważam takie modele:

 

GT Tachyon 3.0 http://www.allegro.pl/item1046955984_gt_tachyon_3_0_meski_model_2010_hybryda.html

 

Specialized Sirrus 2009 http://rowerowysklep.com/rower-specialized-sirrus-black-p-4578.html?cPath=21_290_294_330

 

chociaż znając nasze polskie drogi zastanawiam się czy lepszym wyborem nie byłby jakiś solidniejszy cross np:

 

Specialized Crosstrail http://rowerowysklep.com/rower-specialized-crosstrail-charcoal-silver-p-4600.html?cPath=21_290_295_361

 

Giant Roam 2 http://www.bikeman.pl/rower-crossowy-giant-roam-2-p-1203.html

 

Póki co skłaniam się ku GT, mimo iż ten model jest w polsce praktycznie niedostępny, ale po prostu najbardziej mi się podoba. Będe wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc w wyborze.

 

pozdrawiam

Napisano

Giant to nie Hybryda tylko zwykły cross

Specializedy bym odrzucił są na altusie płacisz za "firme"

z tych 4 brał bym tego GT

 

 

P.S

mam do sprzedania okazyjnie Hybryde wysyłam Ci PM

Napisano

ostatecznie rozważam między GT a Scottem Sportsterem P6.

GT ma lepszy osprzęt(Sora), ale Scott jest tańszy i mozna mu zmienic osprzęt w przyszłym sezonie na Sore, albo Tiagre.

Podejrzewam że ramy w obu rowerach są podobnej, dobrej jakości

 

Co radzicie?

Napisano

To są kompletnie inne biki, więc wybór powinien być łatwy.

Przede wszystkim mają różne przełożenia, korba 48 + wolnobieg 14 to coś jak jazda na ósmym biegu przy kasecie 9-cio biegowej i korbie 44. Krótko mówiąc marne przełożenie jak na asfalt, namachasz się nogami a i tak będziesz wolno jechał. Dużo mocniejsze przełożenie masz już w zwykłym rowerze MTB przy korbie 44 i kasecie 11-32.

GT to już zupełnie inne przełożenia, korba szosowa 52 + kaseta 13-32 czyli finalnie dostaniesz przełożenie jak w rowerze MTB 44-11. Nie jest źle choć ja bym wymienił kasetę na szosową 11-28

 

Druga sprawa to opony, w GT masz cieńsze czyli znów bardziej nastawione na asfalt. Scott ma typowo crossowe opony=większe opory ale większa odporność na przebicia w terenie.

 

Ja bym wybrał GT bo to jest prawdziwa hybryda, no i nie ma wolnobiegu. Jakbyś chciał zmieniać osprzęt w Scott'ie to byś musiał kupić nowe koło pod kasetę.

Napisano

Biore jeszcze pod uwage Scotta Sportstera P6.

Doradzcie co wybrac....

 

 

Doświadczenia mało mam, ale miałem podobny dylemat. W końcu wybrałem GT Transeo 3.0 model 2010

Jestem zadowolony, i to bardzo.

 

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...