LazyPete Napisano 22 Maja 2010 Napisano 22 Maja 2010 Witam Przymierzam się do kupna hybrydy (głownie szosa, czasem polna droga), budżet do 2000zł. Trochę się zorientowałem w temacie i rozważam takie modele: GT Tachyon 3.0 http://www.allegro.pl/item1046955984_gt_tachyon_3_0_meski_model_2010_hybryda.html Specialized Sirrus 2009 http://rowerowysklep.com/rower-specialized-sirrus-black-p-4578.html?cPath=21_290_294_330 chociaż znając nasze polskie drogi zastanawiam się czy lepszym wyborem nie byłby jakiś solidniejszy cross np: Specialized Crosstrail http://rowerowysklep.com/rower-specialized-crosstrail-charcoal-silver-p-4600.html?cPath=21_290_295_361 Giant Roam 2 http://www.bikeman.pl/rower-crossowy-giant-roam-2-p-1203.html Póki co skłaniam się ku GT, mimo iż ten model jest w polsce praktycznie niedostępny, ale po prostu najbardziej mi się podoba. Będe wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc w wyborze. pozdrawiam
LazyPete Napisano 25 Maja 2010 Autor Napisano 25 Maja 2010 Biore jeszcze pod uwage Scotta Sportstera P6. Doradzcie co wybrac....
Moloch89 Napisano 25 Maja 2010 Napisano 25 Maja 2010 Giant to nie Hybryda tylko zwykły cross Specializedy bym odrzucił są na altusie płacisz za "firme" z tych 4 brał bym tego GT P.S mam do sprzedania okazyjnie Hybryde wysyłam Ci PM
LazyPete Napisano 25 Maja 2010 Autor Napisano 25 Maja 2010 ostatecznie rozważam między GT a Scottem Sportsterem P6. GT ma lepszy osprzęt(Sora), ale Scott jest tańszy i mozna mu zmienic osprzęt w przyszłym sezonie na Sore, albo Tiagre. Podejrzewam że ramy w obu rowerach są podobnej, dobrej jakości Co radzicie?
Schwefel Napisano 26 Maja 2010 Napisano 26 Maja 2010 To są kompletnie inne biki, więc wybór powinien być łatwy. Przede wszystkim mają różne przełożenia, korba 48 + wolnobieg 14 to coś jak jazda na ósmym biegu przy kasecie 9-cio biegowej i korbie 44. Krótko mówiąc marne przełożenie jak na asfalt, namachasz się nogami a i tak będziesz wolno jechał. Dużo mocniejsze przełożenie masz już w zwykłym rowerze MTB przy korbie 44 i kasecie 11-32. GT to już zupełnie inne przełożenia, korba szosowa 52 + kaseta 13-32 czyli finalnie dostaniesz przełożenie jak w rowerze MTB 44-11. Nie jest źle choć ja bym wymienił kasetę na szosową 11-28 Druga sprawa to opony, w GT masz cieńsze czyli znów bardziej nastawione na asfalt. Scott ma typowo crossowe opony=większe opory ale większa odporność na przebicia w terenie. Ja bym wybrał GT bo to jest prawdziwa hybryda, no i nie ma wolnobiegu. Jakbyś chciał zmieniać osprzęt w Scott'ie to byś musiał kupić nowe koło pod kasetę.
LazyPete Napisano 26 Maja 2010 Autor Napisano 26 Maja 2010 co myslicie o tym: http://www.allegro.pl/item1046544684_specialized_sirrus_comp_2010_carbon_105.html czy to naprawde taka okazja? czytałem ze w tych specach szybko łapie rdza...
Schwefel Napisano 26 Maja 2010 Napisano 26 Maja 2010 Jak rdza może łapać aluminium czy karbon? Czy okazja? Może i tak ale tylko jak możesz go sam odebrać.
Dadu Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 Biore jeszcze pod uwage Scotta Sportstera P6. Doradzcie co wybrac.... Doświadczenia mało mam, ale miałem podobny dylemat. W końcu wybrałem GT Transeo 3.0 model 2010 Jestem zadowolony, i to bardzo. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.