Dominbik Napisano 15 Maja 2010 Napisano 15 Maja 2010 Witam ! Postanowiłem że muszę kupić sobie jakiś lepszy rower. Chciałbym aby był już Ready to ride, nei chce składać. Jako że nie znam się kompletnie na osprzęcie wszystko powierze wam. Dobrze żeby było to warte swojej ceny. Jestem właśnie świeżo po 70km z rajdu bielańskiego i przejechałem go na kuadzie z makroszetu czy jak tam to nazywacie i głównie stąd ta decyzja. Przerzutki działały jak sobie chciały a na 40km siadł mi tylni hamulec ale później udało się go naprawić. Nie będę skakał ani nic. Chciałbym po prostu roweru na kilka lat aby radził sobie po lesie i po szosie również. Jako że nei znam się na konserwacji osprzętu też nie chcę dużo wydawać na super sprzęt żeby mi potem się rozwalił. W sumie na tym starym rowerze na szosie sobie radziłem ok i w lesie ale kompletnie nie mogłem podjeżdżać pod leśne wzniesienia. nie wiem czym to było spowodowane może słabymi przerzutkami, plecakiem mnie ociężającym, grubymi oponami, piachem czy czym nie wiem. Chciałbym startować sobie na jakiś masach krytycznych, amatorskich rajdach mtb czy po prostu czasem pojeździć po okolicy. I póki co to mi wpadły w oko głównie Krossy. Napisałem przedział do 2699zł ale to jest kompletny max dla roweru kross a6 disc po prostu tak mi się spodobał że nie wiem. tak to cena do ok. 1600zł chyba że będzie coś naprawdę genialnego. i tak się zastanawiam, jestem amatorem, nie umiem konserwować tego sprzętu (no nasmarować to sobie poradzę czy wyczyścić), nei znam się na osprzęcie czy potrzeba mi takiego roweru ? Wpadły mi w oko: A4 disc, a2 disc, ten a6disc i hexagon v6. może brać tego hexagona v6 na początek tylko czy te tarczówki są tylko ozdobą ? Podkreślam że jestem kompletnym amatorem. sam nie wiem możecie mi doradzić ? Chciałbym aby ten rower dobrze jeździł, martwię się że hex po kilku latach może się zatrzeć czy coś. Opłaca się kupić tego a6 disc, bo o hexagonie to słyszłem że ma dobrą cenę jak na to co oferuje... jakis dobry sprzęt w stosun