Skocz do zawartości

[rower] ostre koło dla początkującego


Jesper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od kilku miesięcy przeglądam najróżniejsze strony www i już wiem na jakim rowerze chciałbym jeździć, oczywiście chodzi o OK. W tej chwili nie posiadam, żadnego roweru ale jest ambitny plan zakupu czegoś rozsądnego. Jak można wywnioskować z tytułu tematu jestem kompletnie zielony i o konstrukcji roweru wiem tyle co nic. Dlatego chciałbym prowadzić ten temat i umieszczać tutaj swoje wątpliwości, pytania by doświadczeni mogli doradzić/podpowiedzieć.

 

Do rzeczy!

1. Wybór roweru z pomocą użytkowników forum.

2. Zakup

3. Rozgrzanie się, trening na tym rowerze.

4. Stopniowy demontaż - chciałbym zostawić na początku przedni hamulec.

5. Przyjemność z jazdy

6. Inwestycje w rower.

 

 

Pierwszy punkt wydaje mi się w tej chwili najtrudniejszym ponieważ na moje przedsięwzięcie nie mogę przeznaczyć dużej kwoty pieniędzy , aczkolwiek pocieszające są aukcje na allegro gdzie ceny nie są astronomiczne.

Chciałbym byście mi - laikowi pomogli jako eksperci w doborze odpowiedniego roweru. Na początek pokaże co według mnie wygląda super, mega, za######iście i sprawia, że chciałbym by w przyszłości mój rower tak wyglądał, jest to "maszyna" jednego z Was (wielki szacunek). Niestety myślę, że ciężko będzie kupić rower z taką ramą za rozsądne pieniądze dla początkującego dlatego tutaj i tutaj i tutajznajdują się (chyba) rowery na których by mi się dobrze jeździło.

2 z nich to już gotowe OK, musiałbym więc przynajmniej zamontować hamulec, nie wiem czy to łatwiejsze niż demontaż kolejnych części z roweru szosowego?

 

Mimo wszystko jednak wolałbym taką ramę jak ta zielona.

 

Czekam na odpowiedzi.

Dzięki za uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz ile mniej więcej chciałbyś przeznaczyć na rower oraz ile masz wzrostu, żeby było wiadomo jaki rozmiar ramy będzie pasować.