Skocz do zawartości

[1300-1700] Miejska dżungla, lekki off.


radzix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Na wstępie chciałem się przywitać, jestem zielony na forum ale nie zielony jeśli chodzi o rowery, no przynajmniej nie całkowicie.

 

Miałem dośc długą "separację" z rowerem, głównie lenistwo i samochód, ale przyszedł dzień że powiedziałem dość, zajrzałem do szkatuły , przeliczyłem finanse, i stwierdziłem : Chcę kupić rower!

 

Mój obecny rowerek to dość mocno wyeksploatowany Wheeler 1800zx , na cro-mo 21.5 ramie, osprzęcie deore/xt . Ale jako że wyprowadziłem się z domu rodzinnego, rowerek został zaanektowany przez mojego staruszka.

 

Przechodząc do sedna, potrzeuję roweru który będzie mi służył głównie do jazdy po mieście, choć nie wykluczone że weekendowo powiezie mnie bezdrożami.

 

Rower musi być dość mocny, co prawda nie przewiduje żadnych większych skoków, może poza nagłymi depresjami (czyt. dziury warszawskie), ale z racji mojej dość nadmiernej wagi (115kg) i wzrostu 186cm musi być w miarę wytrzymały.

 

Dysponuję budżetem w granicach 1700 max, ale oczywiście wolał bym wydać kapkę mniej(w porywach może szarpnę się na coś więcej, jak będzie okazja)

 

Jako że temat rowerów dla mnie nie istniał przez okres około 5 lat, jestem trochę w tyle..

Ze śledzenia forów, i kilku ostatnich numerów bB, dość mocno zaskoczył mnie fakt dominacji na Polskim rynku rowerów firmy Kross, gdzie za moich czasów nikt głośno nie wspominał o tej firmie.

 

Z początku zainteresował mnie rowerek Northteca, ale po kilku mniej lub bardziej negatywnych opiniach, chyba sobie odpuszcze.

 

Wpadł mi w oko model Kross Level A2 (tu dylemat czy tarcze, czy też V-ki)

Kross A2 Cena od 13xx wzwyż

Równie ciekaw jest model A2 XT z roku 2009

Kross A2 2009 XT

Kolejnym rowerkiem dość ciekawie wyglądającym, a co najważniejsze , dobrze koztującym, jest model Mongoose TYAX , jednakże niepokoi mnie jego cena, czy z takim osprzętem nie powinien on kosztować trochę drożej?