baszir Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Witam, pytanie jak w temacie. Kobieta waży 55 kg, 170 cm wzrostu, słabo-silna więc rower nie może być ciężki. Rower służyć będzie do spacerowej jazdy po parkach, trochę po mieście Na razie przyglądam się tym modelom: Merida http://www.ceneo.pl/2099070 Wheeler http://mybike.pl/rower-wheeler-cm2009-p-1035.html Kross http://www.kross.pl/rower/78-Trans_Continental.html Giant http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/sedona.classic/5747/39563/ I tu pytanie technologiczne: Czy lepiej wziąć rower z Nexusem czy "normalną" kasetą? Pozdrawiam B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Co do pytania, to niestety Ci na nie nie odpowiem, bo z Nexusami do czynienia nie miałem, ale jeśli chodzi o sam rower to może ten : http://www.allegro.pl/item974766791.html ? Wydaje mi się, że to najlepsza opcja w takiej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 Miejski i lekki => nie istnieje będzie to ważyło coś koło 17 -18 kg. wylajtowane rowerki szosowe czy XC ważą połowę tego Waga tego jest taka bo ma masę różnych pierdołek jak błotniki, osłony łańcucha, dzwonki, światełka, błotniki. Po za tym napęd w takim rowerze ma być jak najbardziej bezobsługowy, dlatego spectro czy nexus będzie idealny ale ciężkawy. przekładnia planetarna w piaście będzie idealnym wyborem zaglądać do tego za często nie trzeba, łańcuch jednorzedowy jest nieśmiertelny. Wybierz ten, który Ci się podoba zrób przymiarkę, i sobie kup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radzio1234 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 A ja się tak przy okazji spytam. Ten Trans Continental to lepszy od Prerii jest pod względem osprzętu? (oczywiście poza posiadaniem błotników itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baszir Napisano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 Miejski i lekki => nie istnieje będzie to ważyło coś koło 17 -18 kg. wylajtowane rowerki szosowe czy XC ważą połowę tego Waga tego jest taka bo ma masę różnych pierdołek jak błotniki, osłony łańcucha, dzwonki, światełka, błotniki. Po za tym napęd w takim rowerze ma być jak najbardziej bezobsługowy, dlatego spectro czy nexus będzie idealny ale ciężkawy. przekładnia planetarna w piaście będzie idealnym wyborem zaglądać do tego za często nie trzeba, łańcuch jednorzedowy jest nieśmiertelny. Wybierz ten, który Ci się podoba zrób przymiarkę, i sobie kup. To nie dla mnie tylko dla żony. Ona zdecydowanie nie chce crossowego roweru tylko miejski więc się poddałem i dzisiaj jedziemy do sklepu oglądać takie z koszyczkami na zakupy z przodu. Niech jej. Jeśli taki koszyczek to warunek tego że będzie jeździć to taki kupimy. Ja tego pchać nie będę musiał Dzięki za porady B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 A ja się tak przy okazji spytam. Ten Trans Continental to lepszy od Prerii jest pod względem osprzętu? (oczywiście poza posiadaniem błotników itp.) Crow Preria jest lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.