Skocz do zawartości

[sakwy] do pracy, na laptopa i drugie śniadanie

ksm

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poszukuję sakw na dojazdy do pracy, wymaganie specjalne: chcę w nich przewozić laptopa 17".

Obecne rozwiązanie

Najtańsze sakwy trzy częściowe, w górną poziomą część wsadziłem grubą gąbkę na spód i na nią kładę laptopa zapakowanego w neoprenowy pokrowiec. Jeżdżę tak od 4 lat, używałem w tym czasie 4 laptopów, z żadnym nie miałem problemów, które dałoby się zwalić na sposób przewożenia. Rozwiązanie to jest niewygodne, gdyż górna część sakw zasłania tylną lampkę, a odpięcie jej wymaga rozpięcia sześciu dość niewygodnych pasków mocujących.

Poszukiwane rozwiązanie

Sakwy pozwalające na włożenie laptopa do bocznej sakwy pionowo, najlepiej do specjalnej komory (pianka ochronna jak w plecakach na laptopy, najlepiej całość zabezpieczona przed przemoknięciem w trakcie deszczu).

Miło byłoby gdyby sakwy były w wściekłym kolorze (zieleń kamizelek policyjnych lub pomarańcz służb drogowych) i miały odblaski, ale przeżyję bez tego.

Sposób użytkowania

• Sakwy są mi potrzebne wyłącznie na dojazdy do pracy (dziś jest to 10 kilometrów, ale w przyszłości może to być 20-30km).
  • Sakwy powinny być 2 niezależne, lewa na laptopa i drugie śniadanie, prawa używana w poniedziałek i piątek do dowożenia i zabierania ubrania "roboczego".
  • Na tym rowerze jeżdżę wyłącznie po asfalcie.
  • Rower trekkingowy, w razie potrzeby mogę zmienić bagażnik.

Czy macie może namiary na jakieś, dostępne w Polsce, sakwy spełniające moje oczekiwania?

• 4 tygodnie później...
Napisano

Witam.