kenny27 Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 Witam, prosze o pomoc w wyborze, tematów na forum dużo ale nie znalazlłem porównania tych dwóch rowerów: Giant X-Sport 3 disc: http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/bikes/lifestyle/3310/34648/ Unibike Zethos: http://unibike.pl/zethos.html Akurat te dwa są dostępne w pobliskim sklepie i z moich obserwacji wynika iż zethos ma trochę lepszy sprzęt (korba, przerzutki) zaś giant tarczowe hamulce. Giant jest o 200 zł tańszy bo z sezonu 2009. Nie znam się zbytnio na sprzęcie więc proszę o porównanie, który wybrać wraz z argumentami dlaczego akurat ten. Głównie będą jeździł rekreacyjnie na drogach asfaltowych, drogach polnych i leśnych. Nie zamierzam na nim skakać, szaleć itp. Z góry dzieki za pomoc. prosze o pomoc, jutro planuje kupić jednego z nich...
Iven Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 Dwa tygodnie temu kupiłem Zethosa . Mam już odbyte na nim dwie jazdy po ok.30km. Teren identyczny do Twojego-jestem z niego bardzo zadowolony, no może kierownica mogłaby być trochę szersza(pewnie jeszcze przyzwyczajenie ze starego roweru)i opony ciut wąskie do jazdy w terenie...ale nie rozumiem po co Ci tarczowe hamulce? Do rekreacyjno -turystycznej jazdy(co nie wyklucza niekiedy szybszej) w zupełności wystarczą Ci V-ki.....Tarczowe są przecież i cięższe i droższe w eksploatacji
kenny27 Napisano 3 Marca 2010 Autor Napisano 3 Marca 2010 Z hamulcami masz racje, ale gdyby się okazało że ten giant ma osprzęt czy ramę bardzo podobną lub nawet ciut lepsze to może warto postawić na gianta, tym bardziej że mam 200 zł w kieszeni. Same numery i nazwy w specyfikacji mało mi mówią, a po przeczytaniu dobrych opinii na tym forum zwróciłem uwagę na zethosa...
Tengu Napisano 12 Marca 2010 Napisano 12 Marca 2010 A jaką ramę masz Iven i przy jakim wzroscie, bo też planuje kupić zethosa albo xenona jak się pojawią umnie w sklepie nowe modele. Ps.Ja mam 182cm i się zastanawiam rama 19 czy 21