Turystyk Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 Witam. Jako, że w moim mx comp air na jednej z goleni pojawił się mały luz i w tym roku wymieniam uszczelki moje pytanie brzmi czy warto wymieniać ślizgi ? Czy jest to opłacalne i daje pożądany skutek czyli redukcje luzu. Czy zwykłe serwisy wykonują takie operacje czy trzeba odsyłać do gregoria ? Z odp z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turystyk Napisano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 Czy jazda z takim luzem jest szkodliwa dla amortyzatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paulex Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Jeżeli wymieniasz uszczelki i jesteś przygotowany finansowo na wymianę ślizgów to jak najbardziej, bo przecież od nich zależy luz(golenie się nie wytrą przecież). Ale dziwi mnie luz na jednej goleni. Jazda może nie jest strasznie szkodliwa, ale w miarę powiększania się luzu będzie coraz gorzej, bo zacznie się powoli wszystko wyrabiać w środku i potem amorek może całkiem paść . Moim zdaniem wymień ślizgi. Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie mojej wypowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephistofeles Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Masz hamulec tarczowy (lewa goleń mogła od niego dostać luzów)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turystyk Napisano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Tak mam tarcze 160mm Hayes MX 1. Może to dziwne ale luz jest na prawej goleni. Najlepiej odesłać to do dystrybutora czy lokalne serwisy też zajmują się takimi sprawami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Widocznie miałeś jakąś wadę fabryczną. Zwykle na lewej goleni powstaje luzik. Koszt wymiany ślizgów (wraz ze ślizgami) to około 160zł. Dodatkowo uszczelki - 95zł. Po wymianie ślizgów nie ma żadnego luzu, amortyzator chodzi ciasno i musi się na nowo dotrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turystyk Napisano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Ok. Dzięki za wszystkie rady. Jeszcze to przemyśle i zdecyduje co z tym zrobić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.