LordRuthven Napisano 10 Stycznia 2010 Napisano 10 Stycznia 2010 Planuję zakup przyczepki Extrawheel Voyager - koła mam uzbrojone w szybkozamykacze, a na stronie producenta przeczytałem, że będę musiał wymienić w tylnim kole obecny szybkozamykacz na inny, który pozwoli zamontować przyczepkę. Czy ja to mogę sam zrobić (nie znam się na technikaliach), czy też powinienem pójść z tym do serwisu. Jak długo trwa zrobienie tego w serwisie, no i ile może kosztować?
Przeor Napisano 10 Stycznia 2010 Napisano 10 Stycznia 2010 Nie wiem jaki jest ten specjalny zacisk ale spokojnie możesz to zrobić samemu. A ile to może trwać? Bo ja wiem, jakieś pięć minut, oczywiście z kawą to liczę Otwierasz zacisk, wykręcasz go przytrzymując za nakrętkę z drugiej strony, wyciągasz ośkę (uważaj na spręzynki), wkładasz ośkę nowego zacisku, nakręcasz nakrętkę, zamykasz zacisk - koniec. Zacisk powinien się zamykać z oporem, nie za lekko no i oczywiści żeby też nie trzeba go było młotkiem dobijać. A koszt wymiany w serwisie to nie wiem ile by wyniósł, wszystko sam robię, tylko koła centruję u takiego dziadka co jest ekspertem w tych sprawach:)
LordRuthven Napisano 10 Stycznia 2010 Autor Napisano 10 Stycznia 2010 Hmmm... czyli, żeby to ustrojstwo wymienić nie trzeba ściągać kasety ani nic takiego...? A ten "specjalny" zacisk wygląda tak: http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-male/extrawheel_replace_qr.jpg
rockrider Napisano 10 Stycznia 2010 Napisano 10 Stycznia 2010 Hmmm... czyli, żeby to ustrojstwo wymienić nie trzeba ściągać kasety ani nic takiego...? A ten "specjalny" zacisk wygląda tak: http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-male/extrawheel_replace_qr.jpg Nie, nie nic nie trzeba ściągac(kasety, ośki...) wystarczy tylko zrobic tak jak powiedział kolega Przeor. Pozdr.
LordRuthven Napisano 11 Stycznia 2010 Autor Napisano 11 Stycznia 2010 w serwisie beda miec tylko polew z ciebie Przekonałeś mnie.