Skocz do zawartości

[odzież] Ubrania endura


Rafalwind

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Zdecydowanie warto. Posiadam sporo ciuchow z endury i po zakupie pierwszych spodenek zostalem juz wlasciwiwe tylko przy tej firmie bo jakosc ubran jest na wysokim poziomie. A co mi rowniez pasuje to luzne ciuchy a endura wlasnie tez ma takie w swojej ofercie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się trochę pod ten temat - co myślicie o bieliźnie termoaktywnej od endura? Chciałbym kupić teraz coś cieplejszego na chłodne dni (zaczyna się już robić cieplej i można myśleć o poważniejszej jeździe), ale zbytnio nie wiem co byłoby najlepsze. Endura ma w swojej ofercie kilka koszulek z długim rękawem jednak nie znam się na tyle by móc wybrać najodpowiedniejszy dla siebie produkt.

 

Najbardziej przypadła mi do gustu Bielizna TRANSMISSION BASE LAYER lub Frontline Base Layer - czy będą się one nadawać pod jakiś jersey na chłodniejsze dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wlasnie taka z dlugim rekawem - http://www.endura.pl/Product.aspx?dept_id=125&prod_id=205 spisuje sie znakomicie. Mi wystarczy taka koszulka z dlugim rekawem i jakis windstopper na weirzchnia warstwe na te warunki. Jak temperatura schodzi grubo ponizej zera to ubieram pod to jeszcze cienka rowerowa bluze i jak dla mnie jest rewelacja. Szybko odparowuje pot na zewnatrz i dosc szybko schnie co w zimie ma duze znaczenie by plecy byly wciaz suche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to będzie grzało w takie mrozy jak teraz? Potrzebuje coś właśnie na taką pogodę -5 do 5C, zwykły bawełniany t-shirt to tragedia.

 

Tak się zastanawiam jakby się to spisywało gdyby na to zbroję nałożyć i jakiś luźny jersey. Taki strój byłby najlepszy do jazdy po lasach i okolicznych górkach w zimie, bo do bezpiecznych to nie należy, a i kurtek szkoda :)

 

Dzięki za wszelkie informacje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach