Skocz do zawartości

[Ankieta] do pracy magisterskiej - wydział MEiL na PW


judge84

Rekomendowane odpowiedzi

Ankieta

na potrzeby pracy magisterskiej o roboczym tytule

 

„Symulacyjne badania dynamiki modelu rowerzysty w wybranych sytuacjach wypadków w warunkach miejskich”

 

Witam,

 

Nazywam się Jarosław Tabor i jestem studentem ostatniego roku kierunku Robotyka wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa na Politechnice Warszawskiej. Do skończenia tego zacnego wydziału została mi do napisania praca magisterska. Jako temat pracy magisterskiej (na razie roboczy, ale zmianie może ulec tylko tytuł, nie treść) wybrałem sobie „Symulacyjne badania dynamiki modelu rowerzysty w wybranych sytuacjach wypadków w warunkach miejskich”.

Całość badań symulacyjnych będę przeprowadzał w pakiecie MADYMO w zakładowej pracowni. Stworzenie modelu roweru (uśrednionego) oraz dobranie odpowiedniej pozy komputerowego modelu człowieka, na podstawie poniższej ankiety, pozwoli mi przeprowadzić symulacje (kilka) których wynikiem będą siły jakie działają na poszczególne części ciała jakie w momencie wypadku kontaktują się z przeszkodą. Następnie wyniki badań zostaną porównanie z dopuszczalnymi siłami jakie mogą działać np. na głowę oraz wyznaczenie skali uszkodzeń poszczególnych części ciała.

Szczególną rolę w tych testach odegrają takie informacje jak różnica położenia (w poziomie) siodełka oraz kierownicy, masa rowerzysty oraz jego wzrost i płeć.

Aby uzyskać wyniki najbliższe rzeczywistym, proszę Cię, szanowny czytelniku o możliwie najdokładniejsze i zgodne z prawdą wypełnienie anonimowej ankiety oraz przesłanie jej na mojego maila.

 

Moj e-mail na gmailu.

 

Aktualnie ankieta dostępna jest w formatach:

plik OpenOffice (.odt) -- dostępne do ściągnięcia z mojego serwera - forum nie pozwala mi na załączenie tego pliku

JarekTabor-mag-ankieta.odt

plik Microsoft Office (.doc)