Skocz do zawartości

[rower]Dirt/Street 2000zł


loltoffik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest to mój 1 post tutaj :)

Otóż posiadam na razie rower Merida Kalahari 500 :) Swoje już przeszedł, czeka mnie wymiana.

Na nowy rower mam ~2000zł (minimalnie więcej się znajdzie) i chciałbym kupić w miarę dobry sprzęt do Dirtu/Street - tutaj pojawia się pierwsze pytanie: większość będę jeździł po mieście (street), jak się nauczę czegoś to może też Skate Park :) Jednak niewykluczone, że rower będzie wykorzystywany do "szkolnych wycieczek". Na pewno nie obejdzie się bez dirtu. A głównie zależy mi na tym, aby rower był lekki, wytrzymały, nadawał się do wycieczek (przydałyby się przerzutki, ale nie nadają się na street...). Składanie roweru myślę, że wchodzi w grę, ale ogólnie jeśli chodzi o rowery jestem laikiem ;)

Rowery, które brałem pod uwagę:

NS Holy 09 Black

Giant Brass

Author Exe

Najbardziej mi się podoba NS Holy: lekki, mało zbędnych bajerów, sprawia wrażenie wytrzymałego. Jednak co z wycieczkami? Poradzę sobie na dircie bez przerzutek?

Kolejny jest Giant Brass - ten chyba bardziej do dirtu? Też sprawia dla mnie wrażenie dobrego, ale opinie ma raczej średnia :)

Ostatniego tylko na chwilę brałem pod uwagę, szybko zdecydowałem się na inne :P

 

Może macie lepsze pomysły? Może złożyć (ale tutaj jest laikiem i nie dałbym rady sam złożyć ani wybrać części)?

 

Pozdrawiam, z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz NS :)

Poradzę sobie na dircie bez przerzutek?
jak najbardziej tak, wskazany jest nawet SS. Co do wycieczek nie oszukujmy sie rower do tego sie nie nada, najwyzej wyciagniesz sztyce i probujesz chociaz jak spotkasz gore to bedziesz mial ciezko z ss. Najlepszym sposobem bedzie zostawienie meridki na takie momenty :)

 

Edit. Co do signa polecanego wyzej to nie ma sensu, mozesz kupic znacznie lepszy sprzet za 2k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach