Skocz do zawartości

[opony] Spcialized control FAST TRAK LK


Gary

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Heh akurat miałem tą oponę na tylnym kole. Otóż osobiście ich już nie wezmę, przy lekkim traktowaniu przetrwały raptem 2 lata. Zaczęły pękać przy feldze-kołnierzu i to na mazurach - że miałem farta bo w jedynym sklepie rowerowym w okolicy akurat mogłem kupić inną oponę 26 cali, jedyna sztukę. Samo prowadzenie było bardzo fajne - lepsze niż w obecnych GEAX Mezcal. Jednocześnie pod każdym względem ustępowały oponom Schwalbe Light Big Jim (te mam w pierwszym rowerze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Mało info na temat tych opon, więc podam kilka informacji :)

 

SPECIALIZED FAST TRAK LK 26X2.0 drutówka

 

Przebieg: 4172 km

Cena: ? (google)

Waga: szczerze to nie ważyłem:P (google)

 

gallery_126736_840_87382.jpggallery_126736_840_78989.jpg

 

Asfalt - toczą się dobrze, są ciche do 25 km/h potem coraz głośniejsze :) ale nie czuć zbyt wysokich oporów toczenia. Być może wpływ na głośność ma mieszanka gumy. - 4/5

Mokry asfalt - toczą się jak na suchym, ale nie radzę zbyt dużych przechyłów stosować - potrafią się uśliznąć, a i chlapią okrutnie:) - 3,5/5

Błoto - tutaj to porażka. Oblepiają się okrutnie i długo się czyszczą. Opona ślizga się na boki i góra-dół - 1/5

Mokra trawa - to też nie ich żywioł. Potrafią zatańczyć :) - 3/5

Piach - tutaj to różnie. Ciężko określić. Łapią czasami uślizgi ale moment jest do wyczucia - 3/5

Szuter, polne dróżki - idą jak burza :) Świetnie sobie radzą - 4,5/5

Kamienie, kamyki, luźna nawierzchnia - radzą sobie nad wyraz dobrze, czasami przednia myszkuje, ale jest to do wyczucia - 4/5

Mokre kamienie, mokra kostka (kocie łby) - wiele gleb zaliczonych - 1/5 (jeden punkt za efektowne gleby)

 

Oponka świetnie sobie radzi na leśnych ścieżkach, szutrach i polnych dróżkach. Na asfalcie też dobrze wypada, ale to niej jej żywioł. Opona raczej na suche warunki. W innych warunkach terenowych wypada dosyć słabo, więc należy się zastanowić nad innymi oponami, jeśli się chce pośmigać chociażby w mokrych warunkach albo błotku.

Odnośnie ścieralności to mam mieszane odczucia. Raczej są odporne na ścieranie, na pewno bardziej niż obecne maxxisy corss marki. Dodam, że wiele razy zdarzało mi się hamować awaryjnie i blokować tylne koło. Oponki zamieniałem miejscami dwukrotnie,aż do stanu jak na zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Też używam tych opon, odczucia podobne, jw. Dodam moje doświadczenia z jazdy w piasku, przede wszystkim nie zakopują się, bieżnik jest niski, duża powierzchnia styku gumy z podłożem, tyłem zarzuca ale przejedzie się przez większość pisków. W błocie podobne odczucia co przedmówca. Co do wytrzymałości, to jest odporna na przebicia, nie miałem ani jednej gumy przez cały sezon, a terenu widziała dużo, mój egzemplarz waży nieco ponad 600g. Co do ścieralności to mam mieszane uczucia bo opona ma przejechane nieco ponad 3000km a z tyłu bieżnik w paru miejscach zbliża się do wyrównania z oponą (środkowe klocki) - myślę, że za rok będzie trzeba już wymienić. Z przodu opona wygląda lepiej. Może to efekt sporej ilości km przejechanych na asfalcie, nie wiem - u mojego przedmówcy wygląda lepiej po większym dystansie. No i są trochę za drogie jak na opony drutowe - cena to 60-70zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...