Skocz do zawartości

[rower] mbike fitnesspro


nona

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję uwag, znawców tematu, dlatego proszę o zerknięcie na osprzęt damki 'MBIKE fitnesspro' http://www.trybik.pl/go/_info/?id=912 i wyrażenie opinii czy warto [facet w sklepie zachwalał, ale wiadomo jak to sprzedawca]. Oraz ewentualnie czy w podobnej cenie, ewentualnie do 1600 zł znajdę coś lepszego (jednak idzie wyłącznie o damki, czyli wybór nie jest tak szeroki jak męskich) – w tym wypadku rozpatrywałam głównie Kellys'y (np. Omega,) – niestety w temacie jestem zielona, a ewentualne opinie, które zdołałam znaleźć dotyczyły modeli męskich. Aha plus pod uwagę na razie biorę zarówno rowery górskie, jak i crossowe, także będę wdzięczna za każde sugestie (również takie poza owym mbike i kellys’ami) :)

 

btw - zależy mi na rowerze bez żadnego diablenia się ze składaniem innych części, itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję uwag, znawców tematu, dlatego proszę o zerknięcie na osprzęt damki 'MBIKE fitnesspro' http://www.trybik.pl/go/_info/?id=912 i wyrażenie opinii czy warto [facet w sklepie zachwalał, ale wiadomo jak to sprzedawca]. Oraz ewentualnie czy w podobnej cenie, ewentualnie do 1600 zł znajdę coś lepszego (jednak idzie wyłącznie o damki, czyli wybór nie jest tak szeroki jak męskich) – w tym wypadku rozpatrywałam głównie Kellys'y (np. Omega,) – niestety w temacie jestem zielona, a ewentualne opinie, które zdołałam znaleźć dotyczyły modeli męskich. Aha plus pod uwagę na razie biorę zarówno rowery górskie, jak i crossowe, także będę wdzięczna za każde sugestie (również takie poza owym mbike i kellys’ami) :)

 

btw - zależy mi na rowerze bez żadnego diablenia się ze składaniem innych części, itp

Test tego roweru jest w ostatnim numerze Bikeboard. Testowała Karolina Kozela :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach