kkom Napisano 11 Maja 2009 Napisano 11 Maja 2009 przed chwila napisalm ten sam temat. admin uznal, ze powinien znalezc sie w smietniku, poniewaz brakowalo wpisu [rower] w temacie - chyba. podonego postu na forum nie znalazlam, wiec musialo chodzic tutaj o nawias kwadratowy... pisze wiec po raz kolejny. wraz z mezem chcemy kupic rowery - za ok. 2000zl (za sztuke oczywiscie). maz juz jest prawie zdcydowany. ma na oku Bulls Sharptail 2 disc (bialy) http://www.sklep.bikestacja.pl/product_inf...roducts_id=2455. mamy okazje kupic do za 1999zl - wart swojej ceny? problem ze mna. rower ma byc uniwersalny. po gorskich wertepach raczej czesto nie bede jezdzila glownie sluzyc mi ma do jazdy po asfaldzie badz ubitej drodze. od czasu do czasu po lesnych sciezkach i blocie (max 10-20%). okolica w ktorej mieszkamy jest dosc pagorkowata, wiec dobre przerzutki i hamulce sa wazne. w przyszlosci planuje zamontowanie z tyl bagaznika i siodelka dla dziecka. wstepnie myslalam o typowo miejskim rowerze. od czasu do czasu organizujemy jednak dluzsze wycieszki, wiec na miejskim bede sie meczyla. latem planujemy w mezem kilkudniowa przejazdzke po alpach (oczywiscie po "dostepnych dla mnie" terenach, wiec wybor pada na rower crossowy. na oku mam Scott Contessa 55 (z hamulcami tarczowymi mechanicznymi) http://scott.pl/product.php?id_cat=90&id_prod=457 za ok 1700 zl lub Contessa 40 (z V´kami) za troche ponad 2000zl http://scott.pl/product.php?id_cat=90&id_prod=456. Ktory wybrac? czy w tych przypadkach hamulce tarczowe sa lepsze od V-brakeow? dlaczego contessa 40 jest drozsza od 55-tki? czy rowery te maja dobre parametry? jestem laikiem w tych sprawach, a chcialabym uslyszec zdanie nie tylko meza i sprzedawcy mam ok 162cm wzrostu. jaka wielkosc ramy powinnam wybrac?
kkom Napisano 13 Maja 2009 Autor Napisano 13 Maja 2009 nikt nie pomoze?? bylam w sklepie i sprzedawca powiedzial, ze model 55 ma kiepskie przerzutki, a hamulce tarczowe, ktore w nim sa nie sa wiele lepsze od tych v´ek z contessy 40. nie jestem wyczynowym rowerzysta. zauwaze roznice w czasie jazdy powiedzy tymi dwoma modelami?
spootnick Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 40 ma cieniowaną ramę (lżejsza i potencjalnie lepiej tłumi nierówności) i pewnie z niej wynika różnica w cenie. Hamulce V powinny działać dobrze i są lżejsze. Kilogram różnicy na masie powinnaś odczuć na podjazdach. Z tych 2 brałbym 40.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.