Skocz do zawartości

[hydraulika] Tektro Auriga


bramarz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam posiadam Krossa A2 XT od miesiąca przejechałem około 120 km i obecnie podczas hamowania w tylnym kole wydowbywa się przeraźliwy dziwęk coś jak by szprychy przesuwałwy się między soba, <_< i moje pytanie:

1. czy do tarczówek potrzebne są specjalne obręcze posiadam mach1 exe czy niema to znaczenia

2. jest to normalne zjawisko związane z układaniem się szprych i wystartczy je dociągnąć

3. jest sens reklamować rower i żadać usunięcia usterki na gwarancji

4. czy sposób zaplecnia koła ma wpły na tarcze i jaki jest optymalny

  • Mod Team
Napisano
name='bramarz' date='6.05.2009, 10:27' post='574978']

Witam posiadam Krossa A2 XT od miesiąca przejechałem około 120 km i obecnie podczas hamowania w tylnym kole wydowbywa się przeraźliwy dziwęk coś jak by szprychy przesuwałwy się między soba, :) i moje pytanie:

1. czy do tarczówek potrzebne są specjalne obręcze posiadam mach1 exe czy niema to znaczenia

2. jest to normalne zjawisko związane z układaniem się szprych i wystartczy je dociągnąć

3. jest sens reklamować rower i żadać usunięcia usterki na gwarancji

4. czy sposób zaplecnia koła ma wpły na tarcze i jaki jest optymalny

 

1. Nie raczej nie. Są dedykowane do tarcz ale w tedy v'ek nie załozy

2.No jezeli szprychy sa za luźne tak moze być. Ja jak składałem koło co prawda pod V ale pierwesze merty strasznie rzepoliło, poprostu szprychy sie układaly teraz jest ok.

3.Jak nie masz daleko do serwisanta to tak chyba ze ci sie nie chce sam masz spore doswiadczenie w centroweaniu koł to zrob sam.

4.Tak kazdy zaplot charakteryzuje sie inna praca szprych na innych ich długościach. optymalny do MTB 26" przy 32-36 szprychach to 3 krzyze.

Zapewnia optymalne warunki pracy czyli wyrownaną sztywniośc koła jego spręzystośc i wytrzymałość. im wiecej krzyzy tym mocniejsze ale mniej sztywne koło.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...