Skocz do zawartości

[amortyzator przód] RST TR-PRO RL - jak rozmontować


MTP

Rekomendowane odpowiedzi

Po 2 sezonach spokojnej jazdy przydała by się konserwacja amorka - RST TR-PRO RL który ma coraz więcej kaprysów. Amortyzator oparty o elastomer w lewej i kardridż olejowy w prawej goleni.

Amorek ma regulację wstępną i posiada blokadę skoku w kardridżu przez RL.

Do rzeczy...

Udało mi się odkręcić oba korki górne, wyjąć sprężynę i elastomer z lewej goleni .....i właśnie tu się zatrzymałem, nie mogę wyjąć kardridża i goleni z rur. Na dole amortyzatora nie ma żadnych śrub które występują w wielu innych konstrukcjach. Jak się do niego dobrać bez większych strat.

Pomożecie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...