Skocz do zawartości

[sklep]Czy warto kupować?


DooMsDaY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar kupić sobie rower w okolicy 2000 zł, dlatego chciałem model z roku 2008. Jednak u mnie w mieście (Częstochowa) nie ma rowerów z 2008r, jak są to ceny i tak są droższe niż w innych sklepach np. Kross A6 u mnie:

http://www.nartyrowery.pl/produkt/zobacz/7..._wysylka_gratis --> 2400 zł

Sklep w Krakowie:

http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-2008-p-175.html lub http://rowery.shop.pl/index.php?m=ass&id_ass=75599 --> 2100

Myślałem jeszcze o Terrago 3:

http://rowery.shop.pl/index.php?m=ass&id_ass=76037

 

Podałem 2 sklepy, które są oddalone odemnie o 200km i zastanawiałem się jak będzie wyglądał serwis w razie awarii oraz czy już ktoś tak kupował rower. Oczywiście jak ktoś zna te sklepy to chęcią przeczytałbym co o nich sądzicie. Także czy nie będzie problemów u mnie w mieście ze zrobieniem przeglądu po miesiącu dla przedłużenia gwarancji.

Dzięki wszystkim z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mieszkam w Częstochowie i miałem ten sam problem co Ty - uparłem się na Levela A2 2008 (wg mnie 2009 z wyglądu jest beznadziejny), ale nigdzie w mieście go nie było. W końcu zdecydowałem się na kupno w internecie na www.mudserwis.com i naprawdę polecam ten sklep ;)

Możliwość negocjacji, już wyjściowo niska cena (w porównaniu do sklepu Krossa w Cz-wie różnica kilkuset zł) i szybka wysyłka.

Gwarancja podbita, tak więc rower można ew. reklamować w dowolnym autoryzowanym punkcie na terenie Polski.

Jedynym minusem jest konieczność złożenia roweru - u mnie przerzutki są niewyregulowane i jak znajdę chwilę czasu to muszę się z nimi trochę pomęczyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jesli chodzi o sam sklep i kupno to naprawde mi sie podobalo, negocjacja ceny i szybka przesylka. Ale niestety kwestia wyregulowania roweru pozostawia wiele do zyczenia. Regulacja hamulcow, krzywo przykrecony ster(jak na zdjeciu) oraz zle zalozona przednia opona. Choc gosc ze sklepu sie upiera, ze tak zaleca producent, i majac 2 takie same opony jedna zaklada sie zgodnie ze wskazaniem na oponie a druga odrotnie, dla mnie to niedorzeczne, no chyba ze jestem w powaznym bledzie

post-119846-1241627378_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejkz - kwestia wyregulowania chyba należy do kupującego. Nigdy nie da się idealnie wszystkiego ustawić bez jazd testowych.

Poza tym dopieszczanie nowo zakupionej maszyny to sama przyjemność.

 

Co do opony - tylną gumę zakłada się w kierunku odwrotnym(lepszy ciąg) lub normalnie(lepsze hamowanie i lżejsze toczenie) a przednią zawsze normalnie.

 

Moim zdaniem powinieneś obrócić przód i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pewnym sensie masz racje, ale do tego trzeba miec troche wiedzy i doswiadzenia. Ja mialem przerwe w jezdzeniu, i to i owo nie jest dla mnie takie banalne, dlatego zgupialem z tymi oponami, ale w koncu znalazlem na stronie producenta konkretna informacje. Z regulacja hamulcow mysle ze sobie poradze jak kupie odpowiedni klucz, najgorzej to z tym sterem, bo tego chyba nie jestem w stanie samemu poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...