ig0r Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 Czysta ciekawość. Jaki skok mają Wasze amory bo zablokowaniu? Bo większość ma tak 1-2cm np Reba. Miałem kiedyś spręzynowego Santour NC... coś tam, dziwne ale blokował się na beton. Fox terralogic prawie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdy Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 dokładnie . w moim staryn sountor xcr jak zablokowałem to ani drgnał a teraz mam RS dart2 i gnie sie prawie tak samo jak bez blokady. nie wiem czy zepsuty czy tak ma byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Jak nie widzisz praktycznie specjalnej różnicy po włączeniu blokady to znaczy że blokada Ci szwankuje W moim epiconie po włączeniu blokady można ugiąć amorka ale jego skok będzie uzalezniony od siły jaką sie przyłoży. Także zjazd z krawężnika spowoduje lekkie ugięcie i dzięki temu blokada nie zostanie uszkodzona. Natomiast jadąc normalnie po prostym czy przy sprincie praktycznie się nie ugina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 W moim xcr zależy to też od naprężenia wstępnego, z kolei w blkokowanych manetką często zależy to od ustawienia części cignącej za pokrętło, może się np. łatwo blokować, a lekko uginać, albo ciężko chodzić manetka, ale blokować na beton. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ouzo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 jesli dart gnie sie za bardzo na blokadzie - za malo oleju - standard w montazu RS, daj na serwis, albo zrob sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 fox float 140 rl. sztywna blokada - widelec wlasciwie sie nie ugina. tak jest dopoki zwyczajnie sie jedzie na zablokowanym, jednak jesli mocno (bardzo mocno) pchniesz w dol kierownice to widelec z duzym oporem poddaje sie minimalnie. jednak przy pedalowaniu nie reaguje wogole. jesli zablokujesz widelec w czasie jazdy a nastepnie zatrzymasz sie i zejdziesz z roweru to widelec wyprostuje sie do polozenia wyjsciowego a blokada nie pozwoli mu sie skompresowac. w czasie jazdy po nacisnieciu blokady lekko podrywam przednie kolo zeby calkowicie rozciągnąc amora - tyl po zablokowaniu czyni to wlasciwie samoistnie i wtedy ugięty przod powoduje dosyc niewygodną pozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.