painmaker Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 cst to tani maxxis niby ta sama firma ale to jak sony i aiwa nie ma porównania a longusy kiedyś kupowałem za 8zł bodajże zajechałem 2 dzień po dniu i stwierdziłem że nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Horniasty Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 czy to znaczy, że maxxis jest czegoś wart? ja w tym momencie jeżdżę na maxxis fuse, one maja jakby taki drobny bieżnik w kratkę i chociaż to dosyć szybko się zdziera to potem trzyma dość dobrze ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HDbomba Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 maxxis nic nie wart bo robi cst, a cst są badziewiaste. ............NOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
painmaker Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 maxxis detonator to najczęściej używane przez kolarzy amatorów opony. fuse to kupa niemniej do ostrego ciężko coś ciekawego znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jAjO Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 mi opona w dniu dzisiejszym pokazała 2 warstwę i czytając temat pojawiło mi się jedno pytanie... ze względu że mam starego peugeota i koło tylnie mogę zakładać/zdejmować tylko jak jest nienapompowana dętka, przy zakupie nowych chciałbym oponki o e.. "niższym profilu"? żeby opona nie była tak wysoka. może ktoś coś doradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sath Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 mi opona w dniu dzisiejszym pokazała 2 warstwę i czytając temat pojawiło mi się jedno pytanie... ze względu że mam starego peugeota i koło tylnie mogę zakładać/zdejmować tylko jak jest nienapompowana dętka, przy zakupie nowych chciałbym oponki o e.. "niższym profilu"? żeby opona nie była tak wysoka. może ktoś coś doradzić? Też tam mam, ale nie wiem w czym Ci to przeszkadza Jak chcesz zmienic oponę to i tak musisz powietrze spuścić z dętki. A żeby rozmawiać o profilu, to musiałbyś napisać jaki akutalnie masz rozmiar oponki. Musiałbyś też sprawdzić o ile akutalnie "za duża" jest opona, żeby można było zdjąć koło przy napompowanej dętce. Jeśli tylko nie masz akutalnie najniższej dostępnej opony, to oczywiście, że możesz kupić cieńszą. No ale tak jak mówię - nie wiem po co Ci to, ja bym wolał mieć grubszą oponę i małe prześwity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jAjO Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 sath zgadzam się z tobą bo miasto pełne jest krawężników innych rzeczy. tylko chodzi o to że idzie zima a ja bym chciał tam błotniki wsadzić a przeloty są na tyle małe że nie mieszą się a rowerek - singiel i tylni hamulcem na szczęce szosowej. Zależało by mi żebym mógł zamontować błotnik sięgający do samego suportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 Ja mam starą ramkę wyścigową mosera, nie ma na niej oczek do zamontowania błotników więc kupiłem najtańsze w decathlonie (te plastiki za 30 zł, fajnie się je ściąga, wystarczy wysunąć) i jakoś je upchnąłem z tyłu, miejsce, w którym błotnik styka się z ramą spiłowałem w kształt litery U i nie mam żadnych problemów, jest super sztywno, nic nie wyszło sucha, podczas jazdy nic nie ociera itp., jak ktoś coś to pytać. Jedynie z przodu mam problem, bo zahaczam korbami o błotnik czasem, ale to już nie jest zależne od nawet najlepszego błotnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poluc Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 http://allegro.pl/item793414517_super_szosowka_kenda_koncept_k191_700x20c_lekka.html co myślicie o tym? jak dla mnie to zakręcone pisze ze 20c 60tpi i na dodatek 120gram jakaś wypasiona oponka ktoś na takiej jeździł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sath Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 http://allegro.pl/item793414517_super_szosowka_kenda_koncept_k191_700x20c_lekka.html co myślicie o tym? jak dla mnie to zakręcone pisze ze 20c 60tpi i na dodatek 120gram jakaś wypasiona oponka ktoś na takiej jeździł? TPI się zgadza, ale te 120 gram to nie wiem na jakiej wadze Zgodnie z danymi, które znalazłem Koncept waży od 262g do 306g. Koncept Lite 216g. Oponka pewnie jak każda inna w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 20 są gorsze od 23. Miałem combo 19/20 i po przesiadce na 23/23 czuć różnicę, dużo więcej przyczepności, przyspieszenia (i to naprawdę czuć podczas jazdy, diametralna zmiana po przesiadce z węższych opon). Tutaj można poczytać więcej na ten temat, jak dla mnie to 20 odpadają na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
painmaker Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 koniku to wytłumacz mi dlaczego kolarze skłaniają się ku niskim profilom?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Niski profil to coś innego niż szerokość opon, chociaż oczywiście ma związek. Niski profil zwiększa przyczepność i zmniejsza opory toczenia. Większość (nie zaryzykuję stwierdzenia, że cała) stawki nie bez powodu jeździ na 23mm. Węższe opony nie są tak przyczepne (czyli spada przyspieszenie i skuteczność hamowania), aczkolwiek nie wgłębiałem się w ten temat. A zawodnicy to zawodnicy, chodzi jedynie o performance - it's the name of the game, tylko to się liczy. Naprawdę polecam poczytać dyskusję w linku, który podałem, większość kwestii dotyczących opon zostaje tam wyjaśniona w niepodważalny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sath Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 25tki najlepsze do ostrzenia po asfaltowym mieście i nie tylko. Syf wszelki się ich nie ima Jakbym się ścigał, to może bym zwracał uwagę na performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
painmaker Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 szytki są 20 albo 22 i chodzi o profil bo to działa symetrycznie nie możesz mieć za wąskiej opony bo ogranicza to felga tak naprawdę to nie wiem skąd wziąłeś te teorie chętnie poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elziomallo Napisano 6 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Śmigał ktoś na tym? http://ampbike.pl/kategoria/54,Opony_szosa/16193,Opona_szosa_FLASH_700x23_czerwona_drut.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik Napisano 6 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Nie jeździłem na nich, ale nawet w porównaniu do ultra sporta są bardzo ciężkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba206 Napisano 9 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2009 Śmigał ktoś na tym? http://ampbike.pl/kategoria/54,Opony_szosa/16193,Opona_szosa_FLASH_700x23_czerwona_drut.aspx mam taką oponkę nie znam się specjalnie na oponach, wiem tylko że poprzednią jakąś tam oponę za 25zł załatwiłem w 2 dni i ścierała się tak nieładnie wałkując, kiepsko hamowała, a przy jednym przy długim skidzie przetarła na wylot. na fleszu śmigam już 1,5 tyg. i nie widzę śladów zużycia nie zostawia nawet śladów na suchym betonie czy asfalcie, hamuje się lepiej niż na tej za 25zł, na mokrym ma na pewno gorszą przyczepność niż na suchym. zakłada ją się zdecydowanie trudniej niż hutchinson nitro ale bez tragedii. w/g mnie dla początkującego i często ćwiczącego hamowanie i skidy jest ok. - względnie tania i odporna na ścieranie. ja mam 700/25c pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka Napisano 9 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2009 ja tam gatorskina zajechałem dopiero jak jezdziłem na flaku. ale mysle ze jeszcze by ta oponka pociagnela sporo. przezyly kilka ladnych sezonow tri a potem w ostrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filip_ek Napisano 9 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2009 Śmigał ktoś na tym? http://ampbike.pl/kategoria/54,Opony_szosa/16193,Opona_szosa_FLASH_700x23_czerwona_drut.aspx Jezdzilem na tym po PCMC, wytrzymalo jakis miesiac, przy naprawde intensywnej jezdzie, jakies 2500km. Czyli w tamtym okresie mniej wiecej mi tyle trzymalo, nic specjalnego, ale fajnie mi sie jezdzilo. Sztywna, fajnie mi sie toczyla, a potem na koniec sie starla, ale nie zaluje xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
painmaker Napisano 10 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 co wy macie z tą wagą koledzy?? może założymy osobny temat fixed light bike a adminem bedzie kura naprawdę waga opony ma dla was znaczenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elziomallo Napisano 10 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Jeździmy na 4-kilowych kanalizach a przeszkadza nam 50g w oponie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik Napisano 11 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Kto jeździ ten jeździ. Jak mam do wyboru dwie opony w podobnej cenie, jedna z nich jest lżejsza i polecana to wybór jest prosty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Varg Napisano 11 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 vredestein ricorso na tył - nie sciera sie ,fajnie skiduje . na przodzie hutch flash basic i jest gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
painmaker Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 jak masz do wyboru 2 opony w podobnej cenie to zamiast wagi sprawdz oplot i grubość gumy a nie wagę jak chcesz mieć lżejszy rower to wstaw sobie do klasycznej szosy karbonowy widelec a w tesco widziałem karbon look naklejki podobno zmniejszają ciężar o 300gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.