Skocz do zawartości

[sztyca] Bele jaka sztyca, a siodełko...


PPyclik

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym jeszcze przed święŧami kupić sobie nową sztycę i mam pewną wątpliwość... Obecną wymieniam głównie z przyczyn estetycznych, jest ekstremalnie zjechana, w dodatku zrobiona ze stali, co wróży na przyszłość raczej tylko jeszcze więcej rdzy. Dostałem ją od razu z Kelly's Stylusem i jak to określa się na pewnej mądrej rowerowej stronie, jest ona konstrukcją "starszego typu", średnica 25.4 (przynajmniej tak na niej napisano). Wiadomo że chciałbym zainwestować w konstrukcję nowszą, ale tu pojawia się moje pytanie: jak wygląda współpraca z siodełkiem? Czy nie będę miał problemów z jego zamocowaniem, z tymi dziwnymi płytkami nad rurą? Serio jestem w tej kwestii zielony.

 

Oczywiście samą sztycę chciałbym wybrać jak najlepiej, więc gdybyście też tu doradzili... Jeżdzę zgodnie z przeznaczeniem mojego roweru, czyli asfalt i lekkie wertepy, leśne drogi, crossowo. Na wiosnę zamierzam zostać sakwiarzem. Sztyca leciutka byłaby rzeczą miłą, ale nie dojrzałem jeszcze psychicznie do tego, by wydawać na nią więcej niż, powiedzmy, 70 złotych.

 

Mam nadzieję na pomoc i proszę o wybaczenie, jeśli temat był już wcześniej poruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoom albo promax byłby normalną propozycją. Sam zamieniłem włąsnie stalową 25.4 na alu i nie miałem powodów do narzekań. Cieszy i to nawet bardzo, zamiania stalówki na aluminiówkę - taaaaaaka różnica w masie jest. :D Ja na sztyce do swoich rowerków wydałem już 300zł :) 2 zoomy za około 30, jeden abt za 40 i 2 carbony- za 200 {fsa} i za 100 {chwilowo miałem promaxa, ale mi nie pasował}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach