Skocz do zawartości

[Rama] NOX Eclipse SC.


Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem coś napisać, bo zdarza się ze ktoś mnie pyta jak się mój potworek sprawuje :(. Powiem tyle- nie mam doświadczenia za bardzo z różnymi ramami, wcześniej jeździłem na 19”[za dużym] giancie rinconie. Po przesiadce na tą ramkę już w dobrym rozmiarze poczułem, że to jest to- zwinność, wygoda, przyśpieszenie itp.

Niewątpliwym plusem ramy jest waga[<1500g]. Moje zdjęcie ramy jest na LB :) już dokładnie nie pamiętam ile tam ważyła[nie chce mi się sprawdzać sami zajrzyjcie :)], wiem ze swoja ważyłem razem ze sterami i owijką na tylnym trójkącie.

 

Lakier na ramie jest ok, co prawda dostałem ramę już z lekkim odpryskiem, ale nowych nie nabyła.

Rama ma bardzo wiotkie tylne widełki. Na początku miałem założoną na tył oponkę Continental Survival Pro [szer. 2.3 wg producenta… ale raczej przypomina 2.1]. Przerzutka z przodu to LX, korba LX, suport LX i pojawiał się problem- za Chiny ludowe nie mogłem wyregulować przerzutki tak, żeby chodziła dobrze z najmniejszą zębatką korby, a jednocześnie przy mocniejszym przyciśnięciu w pedała[tez przy ustawieniu na najniższą z przodu] nie ocierała o oponę[tj. żeby dobrze zostać zrozumianym- wózek przedniej przerzutki tarł o boczne klocki opony]. Miejsca między oponką[w sumie to bocznymi klockami] a przerzutką było ok. 4-5mm. Sprawdziłem nawet na sucho i widać było jak pięknie zmienia się odległość między oponą a widłami :/. W końcu się wkurzyłem i porostu założyłem na tył Coninental Escape Pro[2.1…przypomina 1.9] a na przód tego Survivala i jest ok[tj nie ociera przerzutka o oponkę :)].

 

Rama prezentuje się bardzo fajnie i bardzo dobrze mi się na niej jeździ, jednak gdybym miał wybierać- wziąłbym jednak coś innego ze względu na tą wiotkość. Może ktoś lżejszy tego nie będzie odczuwał. Ja swoje ważę [75kg] dlatego taka sytuacja pewnie wynikła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...