Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W temacie hydrauliki szosowej jestem zielony, a więc oto historia: nabyłem używane hydrauliczne Apexy i niespodzianka, przewód po demontażu jest zagięty, na oko ze śladem - ! - nacięcia. Zwrot niemożliwy, bo sprzedawca osoba prywatna i odpowiada, że nie widzi podstaw, bo "w ofercie były klamki i zaciski", a poza tym "pisałem, że trzeba wymienić przewody" (ehe, w wiadomości po zakupie, a i to nie wprost, gdyż zalecając, czym zalać po wymianie przewodów - nazwałbym to raczej sugestią, że coś z przewodem może być nie halo, bo po co wymieniać po połowie sezonu, a taki ma toto ponoć przebieg). Sposób doboru słów, sformułowania lub ich unikanie sugeruje, że kolo wie, o co kaman, lecz cóż, formalnie wszystko się zgadza. A skoro już się wyżaliłem, do ad remu - czy każdy przewód z banjo - już się połapałem, że są różne sposoby montażu - pasuje do Srama, czy też banjo banjo nierówne i kryją się pułapki niuanse? Oryginalny sramowski przewód od 140 zeta, Jagwire z banjo 8 dych, Tektro 6 dych, więc warto zapytać.

Napisano

Ja się kiedyś naciąłem na zamiennik (firmy nie pamiętam) w taki sposób że zamiennik względem oryginału avida był jakiś miękki i puchł pod mocniejszym naciskiem klamki. W sumie przewód avida z banjo na tył mam jak byś chciał, zmieniałem jak rame zmieniłem i mi przewodu brakło. Ale czy sramowskie są dalej takie same jak avid'owskie ciężko powiedzieć.