Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

planuje wymienić mojego mtb specialized na rower crossowy. Zależy mi na wygodnej pozycji za kierownicą. Męczy mnie pochylenie do przodu przy średnich/dłuższych trasach.

180/100 kg. 

Trasy 30-150 km. Bardzo istotny jest dla mnie dobry osprzęt. W tym momencie mam kompletny deore XT, wytrzymałe koła. Przez 4 lata jazdy nic nie naprawiałem mimo swojej wagi i tego, że rower nie był oszczędzany. Fajnie jakby nowy sprzęt wytrzymał również kilka lat :) poprzednie rowery na altusie czy alivio rozlatywały się w sezon/dwa

Co do jazdy, 70% ścieżki rowerowe 20% lekki teren, trochę piachu itp, 10% jakieś korzenie górki, podjazdy

Moje oczekiwania na tą chwilę:

-Deore XT (nie zamykam się ale mam dobre doświadczenia z tym osprzętem)

-Amorek z przodu 

-Regulowana wysokość kierownicy lub możliwość zmiany na regulowaną.

-Oponę wolę szerszą niż węższą ale to zawsze mogę zmienić.

- Wygodna pozycja za kierownicą

- Wytrzymałe obręcze kół. Nie chcę ich centrować co chwilę, ewentualnie tańszy rower + dokupić koła.

- napęd najlepiej 2x..... Z przodu przydadzą mi się 2 zębatki. 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za polecenie. Niestety nie mam gdzie w okolicy przymierzyć się do tego roweru. Pojeździłem trochę po sklepach. Udalo mi się przetestować

- Kellys phanatic

- scot sub

- unibike xenox

- Romet nie pamiętam jaki model 🙂 taki za 4k mniej więcej. 

- trek 

Trek ładny ale nie ma amorka. Podobno nie potrzeby z racji opony.

Scott nie podszedł mi wcale. Średnio wygodny. 

w sumie to najlepiej mi się siedziało na unibike i kellysie. Ten ostatni na pełnym XT. 

Znalazłem w necie jeszcze merida crossway XT edition i KTM. 

Pytanie do znawców czy warto polować na osprzęt XT czy iść z"duchem czasu i brać cuesa 8000 2x11

Jeden ze sprzedawców powiedział że marka to tylko rama, osprzęt najważniejszy.

Napisano

nie masz wrażenia, że ten cues chodzi strasznie topornie w porównaniu do XT ? Przejechał się tylko chwilę na nim, ale kultura pracy jest dużo niższa w mojej ocenie. Ciekawe jak praca pod obciążeniem. Możesz coś powiedzieć na ten temat?

Napisano

Przejechałem jakieś 150 km dopiero, mam jak najbardziej pozytywne odczucia. Chodzi lekko i bez problemu zmienia biegi. Podjazdy pod górki mnie tak nie obciążają już, pomimo sporo szerszej opony niż w poprzednim rowerze prędkości średnie w trasach osiągam podobne. Tylko zaznaczam, mój poprzedni rower to blisko 20 letnia koga miyata.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...