Skocz do zawartości

[do 33k] Trail ebike.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Proszę o poradę między poniższymi ebikami:

1. Specialized turbo levo comp 2021 (32,7k)

2. Giant Trance X E+ 1 2022 (30k)

Czy może zeszłoroczny Giant z 2021 i trochę słabszej konfiguracji:

3. Giant Trance X E+ 2 2021 (23k)

Czy olać te ebiki i pójść w:

4. Specialized Stumpjumper Comp carbon 2022 (23k).

 

Byłem już praktycznie zdecydowany na Speca z pozycji 1, ale te informacje o kłopotach z silnikami Brose mnie ostudziły i zniechęciły. Jest się dalej czego obawiać?

Dzięki za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko tak wytłumaczyć słowami, co dla Ciebie ;) będzie lepsze, wszystko zależy od charakteru jazdy jaki lubisz. Jeżeli lubisz bardziej skoczny charakter jazdy, ciągnie Ciebie do bardziej agresywnej jazdy, rower analogowy będzie lepszy, dodatkowo jeżeli nie masz jeszcze wyuczonych ruchów podczas skakania, oraz nie masz jeszcze dość siły aby podnieść rower elektryczny podczas bardziej agresywnej jazdy, będzie trudniej z rowerem elektrycznym, jeżeli to ma być bardziej spokojna jazda, bez odrywania się od Ziemi w większym zakresie, wtedy możesz wybrać dwie opcje. 

Co do awarii ( rower elektryczny jest fajny dopóki nie będzie miał fochów ) dobrze by było gdyby chciał się zepsuć to podczas gwarancji, bo potem Panie :) koszty lecą grubo ... 

Aha ... nie Trial, tylko rower Trail ( taki ścieżkowiec ... taki bardziej ucywilizowany, niż rower Enduro w pełni zawieszony :) )         

     

Edytowane przez __guest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Tak, miało być trail 😉

Właśnie byłem przekonany już do speca i zacząłem czytać o tych silnikach 😕

Wolalbym ev ale tak jak napisałeś. Nie chce wbijać się w grube koszta. Awarie, wymiany baterii itp. Pomijając już i tak kwotę zakupu. 
Użytkowanie na spokojnie, rekreacyjnie. 
co jakiś czas wypad na singletrack pod smrkiem. Chciałem się trochę wspomóc bo lata lecą i już np takiej asfaltowej agonii nie podjadę :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest na serwisie u przyjaciela w pełni zawieszony rowerek elektryczny ( kosztował niecałe 40.000 zł ) coś się tłucze, klient ( znajomy ) mówi że coś z silnikiem, nie jeździłem nim teraz, bo nie chce bardziej zepsuć, jak jeszcze był dobry ganiałem trochę, przyjaciel z serwisu zobaczy pod maską, tak bez odkręcania co tam się dzieje, ogólnie rower jeszcze na gwarancji, ma dopiero kilka miesięcy, pewnie pojedzie ( albo już pojechał ) na autoryzowany serwis, gdyby było po gwarancji ... modlić się :D 

Ostatnio na serwisie były dwa miejskie, można powiedzieć ( wysokiej klasy rowery elektryczne ) do wymiany jakieś moduły coś tam jeszcze, bateria, nie znam się na tym, koszt taki na szybko... lepiej nie będę pisał, a to tylko rower miejski. 

Jak to powiedział klient który był obok ( przywiózł rower do naprawy ) teraz te droższe rowery elektryczne są droższe w naprawie niż niektóre samochody ... :D    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...