Bartexx Napisano 22 Lipca 2021 Napisano 22 Lipca 2021 Witam ostatnio podczas pierwszego zerowego serwisu amortyzatora Fox 49 w momencie odkręcania dolnych goleni śruba trzymająca je po stronie Komory powietrznej wystrzeliła. Był to najprawdopodobniej powód resztki powietrza która gdzieś została. Pytanie moje brzmi czy mogłem coś przeoczyć i czy jest możliwość że gdzieś jeszcze spuszcza się powietrze? Wydaje mi się że spuściłem wszystko co było używając głównego zaworu. Dodam że amortyzator jest z 2020 roku. Cytuj
kamfan Napisano 22 Lipca 2021 Napisano 22 Lipca 2021 (edytowane) Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory. Rozumiem, że z amorem nie ma problemu? Ciśnienie z niego nie ucieka? Nie musiałeś go często dopompowywać? Ja bym obstawiał, że powietrze ucieka z komory do dolnej goleni. Edytowane 22 Lipca 2021 przez kamfan Cytuj
Bartexx Napisano 5 Sierpnia 2021 Autor Napisano 5 Sierpnia 2021 W dniu 22.07.2021 o 16:15, kamfan napisał: Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory. Rozumiem, że z amorem nie ma problemu? Ciśnienie z niego nie ucieka? Nie musiałeś go często dopompowywać? Ja bym obstawiał, że powietrze ucieka z komory do dolnej goleni. Amortyzator jest nowy i nie występują żadne z powyższych problemów. Najprawdopodobniej nie spuściłem powietrzna za pomocą odpowietrzników pod uszczelkami kurzowymi. W dniu 22.07.2021 o 16:22, siejak1 napisał: Pod uszczelkami kurzowymi masz zaworki do upuszczania zgromadzonego powietrza w dolnych goleniach. Tak może się tak zdarzyć jak zamykasz często pełny skok na goleni 40mm Najprawdopodobniej tego nie zrobiłem a jako że był to pierwszy serwis od wyjechania z fabryki to pewnie jakieś powietrze się tam znalazło. dziękuję za pomoc :)) jak następnym razem będę robił to o tym nie zapomnę. Cytuj
Gość Napisano 5 Sierpnia 2021 Napisano 5 Sierpnia 2021 W dniu 22.07.2021 o 16:15, kamfan napisał: Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory Tu chyba nie chodzi o wprawę, a bezpieczeństwo. Lepiej żeby taki popychacz nie wystrzelił podczas serwisu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.