Skocz do zawartości
durnykot

[2021?] Bezprzewodowe Shimano z 12 biegami

Rekomendowane odpowiedzi

Sabarolus

Plotki głoszą, że jednocześnie wejdzie też Ultergra. Mogliby jednak naprawić korby, aby się nie rozklejały no i fajnie jakby dostępność była prędzej jak w 2022 czy 2023 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cinol123
10 godzin temu, Sabarolus napisał:

Mogliby jednak naprawić korby, aby się nie rozklejały

Wtf, ktore ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cinol123

Glowni bohaterowie widze z pierwszych sortow 11s, ale i niestety Rx000 tez sa w tym pamietniku...bosko..jeszcze jak to peknie ...i nic innego sie nie stanie to pol biedy...ale raz przezylem pekniecie osi pedalu i pamietam ze ...bolalo mnie dlugo ;-) a nawet nie przywalilem dzwonkiem w rame ;-p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sabarolus

Zeby nie bylo - nie jestem zwolennikiem udowadniania, że mamy do czynienia z jakimś powszechnym problemem na podstawie dużego nawet zbioru zdjęć bez odniesienia do wolumenu sprzedanych egzemplarzy. Rzekomo problem może być spowodowany specyficznymi warunkami klimatycznymi - większość przypadków pochodzi z krajów o klimacie ciepłym i wilgotnym.

Niemniej jednak interesujące, że ja osobiście nie mogłem znaleźć zdjęć gdzie w podobny sposób rozpadłby się XT czy SLX. XTR M9000 miał jedno ramię klejone, obecny ma już obydwa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cinol123

Konczac ten offtopic, widzialem u nas ostatnio jedna DA z aktualnych wypustow i poddala sie w ten sam sposob, wiec co do klimatu to...mysle ze to nie ma znaczenia. 

Tylko zepsul ja koles ktory naprawde cisnie ..DA wylajtowana...tak myslalem do dzis.:-(

Edytowane przez cinol123

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Nowe, bezprzewodowe Shimano mialo juz miec swoja premiere. Ale z oczywistych wzgledow zostala ona przeciagnieta na 2021. I to pewnie tez troche czasu uplynie zanim komponenty beda dostepne w sklepach. Podobnie jak Iphone 12 i PS5, sa ale ich nie ma :(

O rozpadajacych sie korbach szosowych Shimano mozna sporo poczytac i tez zdjec, jak widac po wklejonych linkach, nie brakuje. Shimano kurczowo trzyma sie swojeje klejonej technologii chyba tylko z powodu kontroli produkcji w ich koncernie. Widocznie klejenie nie jest takie proste i trzyma fejkarzy z dala od ich korb. Do tego, jest rzecza oczywista, ze karbonowe korby sa lzejsze i sie nie rozklejaja ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×