Pedro92 Napisano 11 Kwietnia 2020 Napisano 11 Kwietnia 2020 Dzień dobry, Ze względu na przestój w swojej branży mam teraz więcej czasu na realizację pewnych rzeczy. Od dawna noszę się z zamiarem zakupu roweru. Budżet 1500 - 2000(max). Mój wzrost to: 164cm, waga 70kg Potrzebuje rower do jazdy po mieście, ale też po niewymagającym terenie leśnym, ścieżkach w parku, etc. Na rowerze nie jeździłem kilka dobrych lat mogę przyznać, że jestem "zielony" w tej kwestii a potrzebuje rower dla początkującego. Nie chciałem iść na łatwiznę, dlatego przewertowałem tematy na forum, zaczerpnąłem informacji na blogach i wybrałem kilka pozycji, które mnie zainteresowały. Celuje w rower crossowy, ale nie chcę zamykać się na jedną opcje. Wyczytałem, że lepszym wyborem jest rower MTB a jeżeli będę chciał to wystarczy zmienić oponę i mam "crossa". Proszę o zdanie w tym temacie. Poniżej wybrane przeze mnie modele. Ze względu, że z MTB mogę zrobić crossa, pojawiły się też MTB. Proszę o pomoc w wyborze: 1. Lazaro V3 2. KROSS Evado 3.0 3. Vellberg Explorer 5.2 4. Rower KROSS Hexagon 3.0 5. Kands Comp-ER 29 6. KELLYS SPIDER 30 7. KROSS LEVEL R2 8. KROSS LEVEL R3 9. MTB INDIANA X-Pulser 3.9 Jeżeli są pozycje mieszczące się w widełkach cenowych w/w modeli, które pominąłem a są warte uwagi to również proszę o podanie Z góry dziękuje za pomoc
szewka Napisano 11 Kwietnia 2020 Napisano 11 Kwietnia 2020 krossa R3- Dobry stosunek ceny do jakości. Ew. Kross'a Evado - Crossowy wystarczy w zupełności do wymagań, które wypisałeś
Pablo59 Napisano 11 Kwietnia 2020 Napisano 11 Kwietnia 2020 Przy tym wzroście to przede wszystkim przymiarka, przymiarka i jeszcze raz przymiarka , bo 17" to raczej max , a i za dużo już być może - zwłaszcza przy kołach 29"
Pedro92 Napisano 12 Kwietnia 2020 Autor Napisano 12 Kwietnia 2020 Dziękuje za odpowiedzi. Może ktoś jeszcze pomoże w wyborze?