Vad89 Napisano 16 Marca 2020 Napisano 16 Marca 2020 Dzień dobry Jestem trochę laikiem w kwestii rowerów. Za sobą mam pierwszy sezon który przejeździłem rowerem marki BTWIN 100. Niestety rower skradziono :( Ogólnie z roweru byłem zadowolony,przejechałem nim jakieś 700-800km. To na co zwróciłem uwagę: - trochę brakowało przekładek (mogłoby być więcej przerzutek gdzie nogi muszą mocniej popracować) - waga mogłaby być trochę mniejsza - niewygodne siodełko (ale to szczegół) Poszukuje roweru który by był choć trochę lepszy w tych parametrach. Jeżdżę głównie po mieście(Polska centralna) ale w weekend wpadają też trasy bardziej "polne". Mój wzrost to 182cm, waga 80, dlatego dobrze żeby koła były chociaż 26,5. Fajnie jakby miał amortyzator przedni i oczywiście Ważną kwestią jest dla mnie cena i możliwość serwisowania (jak pisałem jestem laikiem w kwestii rowerów). Podstawowe regulacje robię sam ale przy bardziej skomplikowanych naprawach chciałbym żeby serwis był dosyć łatwo dostępny Czytałem co nieco o Lazarro ale trochę mnie martwi że nie można przymierzyć się do roweru. Kupując BTWIN wziałem rozmiar XL (przez neta) i to był za wysoki rower dla mnie Z góry dzięki za porady i pomoc
SerQ Napisano 16 Marca 2020 Napisano 16 Marca 2020 Proponuję rower również ze stajni BTwin. Rowery tej marki mają dożywotnią gwarancję na ramę, mostek czy kierownicę. Rama L przy kołach 27.5" powinna być w porządku na Twój wzrost, najlepiej gdybyś się do takiego roweru przymierzył przed zakupem. W Twoim budżecie jeżeli chodzi o nówki zostaje jedynie model 520, gdybyś był skłonny szukać używki to znalazłoby się coś z wyższą grupą osprzętu, lepszymi hamulcami. Skąd jesteś? Może ktoś w niedalekiej okolicy ma coś na sprzedaż niezajeżdżonego, godnego uwagi. Do tej pory na jakich przełożeniach jeździłeś? Chodzi mi o ilość zębów na blatach korby jak również stopniowanie kasety. To się w dużej mierze przekłada na możliwość osiągania wyższej prędkości na prostej.