Skocz do zawartości

[Rower] Jaki model do 1200 zł?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry

Jestem trochę laikiem w kwestii rowerów. Za sobą mam pierwszy sezon który przejeździłem rowerem marki BTWIN 100. Niestety rower skradziono :(

Ogólnie z roweru byłem zadowolony,przejechałem nim jakieś 700-800km. To na co zwróciłem uwagę:

- trochę brakowało przekładek (mogłoby być więcej przerzutek gdzie nogi muszą mocniej popracować)

- waga mogłaby być trochę mniejsza

- niewygodne siodełko (ale to szczegół)

Poszukuje roweru który by był choć trochę lepszy w tych parametrach. Jeżdżę głównie po mieście(Polska centralna) ale w weekend wpadają też trasy bardziej "polne".

Mój wzrost to 182cm, waga 80, dlatego dobrze żeby koła były chociaż 26,5. Fajnie jakby miał amortyzator przedni i oczywiście

Ważną kwestią jest dla mnie cena i możliwość serwisowania (jak pisałem jestem laikiem w kwestii rowerów). Podstawowe regulacje robię sam ale przy bardziej skomplikowanych naprawach chciałbym żeby serwis był dosyć łatwo dostępny 

Czytałem co nieco o Lazarro ale trochę mnie martwi że nie można przymierzyć się do roweru. Kupując BTWIN wziałem rozmiar XL (przez neta) i to był za wysoki rower dla mnie

Z góry dzięki za porady i pomoc

Napisano

Proponuję rower również ze stajni BTwin. Rowery tej marki mają dożywotnią gwarancję na ramę, mostek czy kierownicę. Rama L przy kołach 27.5" powinna być w porządku na Twój wzrost, najlepiej gdybyś się do takiego roweru przymierzył przed zakupem. W Twoim budżecie jeżeli chodzi o nówki zostaje jedynie model 520, gdybyś był skłonny szukać używki to znalazłoby się coś z wyższą grupą osprzętu, lepszymi hamulcami. Skąd jesteś? Może ktoś w niedalekiej okolicy ma coś na sprzedaż niezajeżdżonego, godnego uwagi.

Do tej pory na jakich przełożeniach jeździłeś? Chodzi mi o ilość zębów na blatach korby jak również stopniowanie kasety. To się w dużej mierze przekłada na możliwość osiągania wyższej prędkości na prostej.

Napisano