NoobSaibot Napisano 3 Listopada 2019 Napisano 3 Listopada 2019 Witam, Szukam solidnego roweru crossowego do jazdy rekreacyjnej (czasami do pracy, weekendami asfalt / szuter) - nie więcej niż 50-70 km tygodniowo. Nie znam się na rowerach i nie nalegam na jakiś konkretny osprzęt. Oczywiście trochę czytałem, ale to nic w porównaniu z Waszym wieloletnim doświadczeniem. Mój wzrost to 172 cm, przekrok 75-76 cm. Nie wiem, czy rama 19" będzie w sam raz, czy odrobinę za duża. Na razie przymiarkę robiłem do Kelly's Madman z ramą 17" (taki miałem pod ręką) z bardzo daleko wysuniętym siodełkiem i jeździło się OK. Moją uwagę zwróciły (oczywiście jeśli już to z ramą 19") Kands Avangarde https://allegro.pl/oferta/rower-cross-kands-avangarde-28-deore-hydraulika-8025883163 Lazaro V4 https://allegro.pl/oferta/lazaro-quantum-v4-men-deore-rslo-hydraulika-17-nie-7998517672 Jestem otwarty na inne propozycje. Z góry dziękuję.
Pablo59 Napisano 4 Listopada 2019 Napisano 4 Listopada 2019 Akurat crossy 19" będą (w miażdżącej większości) dla ciebie za duże. Quantum V4 rozsądny wybór cena / komponenty.
Mod Team michuuu Napisano 4 Listopada 2019 Mod Team Napisano 4 Listopada 2019 Przy crossie nie odrzucał bym 19". To nie mtb. Ale pewnie 18" będzie ok.
Sk27 Napisano 4 Listopada 2019 Napisano 4 Listopada 2019 Jeśli nie potrzebujesz koniecznie amortyzatora to możesz zobaczyć Marin Muirwoods - wyróżnia się stalową ramą. Jeśli chodzi o rozmiar to wybrałbym 19, rama w crossie powinna być większa niż w mtb, do którego się przymierzałeś.
NoobSaibot Napisano 4 Listopada 2019 Autor Napisano 4 Listopada 2019 11 godzin temu, michuuu napisał: Przy crossie nie odrzucał bym 19". To nie mtb. Ale pewnie 18" będzie ok. Rozumiem. Tylko czy takie ramy są w ogóle dostępne ? Wszystko co przeglądam widzę w wariantach 17" , 19" itd Czy tego Lazaro Quantum V4 można przymierzyć gdzieś na żywo w Wielkopolsce ? Szukam i nie mogę znaleźć A co sądzicie o tym Kands Avangarde ? Akurat mają w pobliżu ?