dran2 Napisano 13 Sierpnia 2019 Napisano 13 Sierpnia 2019 Ma ktoś może jakąś rozpiskę gdzie ma iść który oring z zestawu serwisowego?
POWERRubber Napisano 31 Sierpnia 2019 Napisano 31 Sierpnia 2019 Jeśli możemy pomóc: https://www.cycleservicenordic.com/media/105573/2013-reba-service-manual.pdf
dran2 Napisano 1 Września 2019 Autor Napisano 1 Września 2019 W tej instrukcji nie ma informacji o wymiarach oringów.
Kolmark Napisano 3 Września 2019 Napisano 3 Września 2019 O ile wiem, to w żadnej oficjalnej instrukcji nie ma takiej informacji. Serwis wie, a Ty musisz się domyślać lub eksperymentować.
Mod Team michuuu Napisano 3 Września 2019 Mod Team Napisano 3 Września 2019 Zdejmujesz stary, mierzysz i zakładasz taki sam z nowej paczki.
POWERRubber Napisano 3 Września 2019 Napisano 3 Września 2019 5 godzin temu, Kolmark napisał: O ile wiem, to w żadnej oficjalnej instrukcji nie ma takiej informacji. Serwis wie, a Ty musisz się domyślać lub eksperymentować. To jest typowy zabieg sprzedażowy. Ochrona wielkości rozmiarów, pozwala na śrubowanie cen oraz redukuje wstępną dostępność. Ile kosztuje oryginał?
Kolmark Napisano 4 Września 2019 Napisano 4 Września 2019 Kiedyś to były niezłe pieniądze, za same przeciwkurzowe i gąbki płaciło się stówę. Teraz komplet wszystkich oringów, gąbek, przeciwkurzowych itd. (są nawet oringi pod korki goleni, pierścienie tłoka tłumika powrotu i podkładki pod śruby na dole) kupisz za 70-80zł? Do znalezienia na znanym portalu aukcyjnym. Trzeba jednak wiedzieć co się kupuje, a więc znać rocznik konstrukcję amora (Twój jest SoloAir), jaka blokada, tłumik, manetka czy bez niej (RL czy RLT) itp. Szukasz instrukcji serwisowej tutaj: https://www.servicearchive.sram.com/service/rockshox/all również tutaj znajdziesz katalog części zamiennych, informacje o ilości i lepkości oleju, generalnie wszystko. Wszystko OPRÓCZ wymiarów oringów oraz który gdzie należy włożyć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.