Skocz do zawartości

[Szosa] Pierwsza szosa, pomoc w wyborze.


Marcin1980

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako ze jestem tutaj zupelnie nowy to chcialbym sie z wszystkimi przywitac.

Jestem na etapie szukania swojej pierwszej szosy, poszukuje czegos o geometri endurance,. Rower ma byc uzywany raz/dwa razy w tygodniu, wiekszosc tras po plaskim okazjonalnie jakies trasy z gorkami.

Nie mieszkam w Polsce wiec rowery z Decathlonu i tym podobne bardziej lokalne marki rowerow odpadaja. Cena roweru ponizej 5000zl. Zalezy mi na tym zeby rower byl przyzwoicie wykonany, z wmiare dobrym osprzetem, rower ma sprawiac mi przyjemnosc z jazdy wiec wyglad roweru tez ma dla mnie znaczenie. Po przejzeniu co aktualnie znajduje sie na rynku zawezilem moj wybor do nastepujacych trzech modeli:

Orbea Avant H30 - rower mi sie podoba i ma raczej dobry osprzet.

Specialized Allez Elite - dobry osprzet, na minus jak dla mnie dostepna kolorystyka roweru, poprostu niezby mi sie podoba.

Specialized Allez Sport - gorszy osprzet ale wizualnie rower mi sie podoba.

W tym miejscu prosilbym bardziej doswiadczonych ode mnie uzytkownikow o opinie na temat powyzszych rowerow ewentualnie polecenie czegos innego w moim budzecie.

Napisano

Ja mam Gianta Contend 2. To podstawowy model na Shimano Claris, ale daje tyle frajdy z jazdy co mega szosa aero na Dura Ace. Moja rada: upatrz sobie rower, na osprzęt nie patrz, bo i najprostszy się sprawdzi. Jeśli tylko rower ci się podoba i na ciebie pasuje, to go bierz.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam podepnę się pod temat też jestem w kropce chcę kupić pierwszą szosę i mam dylemat. Znalazłem Treka domane al 2 ale wiadomo markowy tylko że na claris. Stoję przed dylemstem czy ten Trek czy Triban rc 500 wiadomo tu jest sora i tarcze. Jednak triban to zawsze będzie Triban z Decathlonu nie mam jakoś przekonania, mam obawy co do jakości. Za każdą podpowiedź i sugestię z góry dzięki.

Napisano

Kup rower ten który Ci się podoba. Poziom osprzętu zawsze można podnieść  wyżej poprzez wymianę. Claris daje radę na początek. Tarcze w rowerze szosowym to nie jest coś co  musisz mieć. 

Napisano
W dniu 14.08.2019 o 22:06, paulsen napisał:

ROSE PRO SL 105. Sprzedażowy hit od paru sezonów. Bardzo dobra rama, kokpit Ritchey, a nie jakiś OEM, pełne Shimano 105, niezłe koła MAVICa. Całość za 1099 euro plus koszty wysyłki. 

https://www.rosebikes.pl/rose-pro-sl-ultegra-2672334   pomogę dobrać odpowiedni rozmiar.

Rose jest calkiem fajny i mi sie podoba ale mieszkam w USA i z tego co widze nie mozna go tutaj nigdzie kupic.

Napisano
Teraz, paulsen napisał:

Sprzedaż tylko wysyłkowa, do USA aż 250 euro, niestety....

 

 

Miedzy innymi dlatego ta marka odpada, wolalbym przymierzyc sie do roweru przed zakupem.

Napisano

Witam, jeśli można to też się podepnę bo szukam szosy w podobnym budżecie ale jest tego sporo i ciężko się zdecydować, przede wszystkim chce lekki i szybki rower na dobrych kołach i piastach, osprzęt nie musi być z najwyższej półki ważne by sprawnie działał, obejdzie się bez hamulców tarczowych w końcu to rower na szose. Szosę chce jako drugi rower na dłuższe trasy, w zawodach nie mam zamiaru startować ale lubię sam sobie podnosić poprzeczkę :)

Kross vento 5.0 fajnie wygląda i mi się podoba ale czy jest wart swojej ceny? 

Zainteresował mnie też Trek  AL 3

Ten Rose pro też w sumie ciekawy i do rozważenia, muszę się mu bliżej przyjrzeć bo wcześniej nie zwróciłem na niego uwagi :)

  • 3 tygodnie później...
Napisano
13 godzin temu, kazan napisał:

Na stronie prawie 1400 ?!

Kolega podał link prowadzący do wersji z Ultegrą (kosztującej właśnie 1399 euro) a cenę wersji ze 105 :-) Zmień sobie wersję wyposażenia to zobaczysz właściwą cenę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...