Skocz do zawartości

[1800] Rower crossowy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

szukam roweru do jazdy głównie po asfalcie, jednak także będzie użytkowany w lesie. Dojazd do pracy 8 km/dziennie. Poza tym od czasu do czas np. 1/miesiąc jakaś wycieczka 30-40 km. Wzrost 180 cm, 76-80 kg - myślę o ramie 19 cali. Jestem amatorem, do tej pory obywałem się bez roweru.

Wstępnie interesują mnie te dwa modele:

https://allegro.pl/oferta/rower-cross-28-kands-maestro-deore-m-19-octalink-7843086927

http://www.unibike.pl/flashgts.html

A być może warto zainteresować się trzecim:

https://allegro.pl/oferta/nowosc-lazaro-aero-v3-wypas-na-szose-alivio-19-7440285799

Ta sama cena, a Kands wydaje się znacznie lepszy jeśli chodzi o osprzęt. Napęd to chyba dwie klasy wyżej, amortyzator blokowany (chyba skłaniałbym się na sztywny widelec, tylko ciężko mi znaleźć coś konkretnego, więc wymyśliłem sobie - tylko czy słusznie? - że przynajmniej niech będzie blokowany). Plusem Unibike'a za to hamulec tarczowy hydrauliczny i w pełni aluminiowe pedały - tylko mam wątpliwości czy te zalety są aż tak dla mnie istotne, zwłaszcza pedały, które w razie czego nie są nazbyt kosztowne ;)  Lazaro za to ma już ten sztywny widelec (ale aluminiowy - podobno lepszy stalowy, bardziej wytłumi), napęd lepszy od Unibike, ale jakoś tak nie jestem przekonany do tej firmy (nie wiem sam na jakiej podstawie). Lazaro ma jakieś noname (dla mnie) piasty - czy to jakaś duża ich wada?

Stąd rodzi się pytanie skąd taka niska cena Kandsa w porównaniu do Unibike'a?

Może ktoś jest z okolic Rybnika i kojarzy gdzie można "przymierzyć" Kandsa/Lazaro?

W razie czego to nie są ostateczne modele, z chęcią jeszcze bardziej sobie zamieszam w głowie :P

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc w wyborze roweru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach