Skocz do zawartości
Luk33

[amortyzator] F1rst air 29 - blokada skoku

Rekomendowane odpowiedzi

Luk33

Mam problem z blokadą skoku, a co za tym idzie z tłumieniem kompresji w widelcu RST F1RST air 29. Regulacja nie działa. Amortyzator pracuje, jakby był otwarty non stop. Problemem na pewno nie jest za mała ilość oleju. Kiedyś na forum był podobny problem, ale jego rozwiązanie pozostaje dla mnie zagadką. 

Rozebrałem blokadę skoku na drobne części i nie wiem, co by miało się w niej rozwalić. Wszystko wygląda sprawnie. Gdzie szukać przyczyny problemu?  

Edytowane przez Luk33

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Luk33

Tak wygląda rozebrana blokada. 

Kręcenie pokrętłem powoduje, że dolna śruba (czarna) się lekko wykręca lub wykręca. Jest to jedyny elememt który się porusza. Rozumiem, że on powoduje przepływ i brak przepływu oleju?  W teorii wszystko działa, ale amor nie blokuje. Zastanawiam się, czy uszczelka na oringu nie jest już wyrobiona i może ona przepuszcza?

20190107_104813.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kenzie

Podpinając się pod temat... Jeśli mogę skorzystać. 

Mam blokadę skoku w manetce, zacinała się i stwierdziłem (głupi ja), że spróbuję coś z tym zrobić. Teraz mam problem ze złożeniem tego w całość. Dokładnie sprężyna, która jest na goleni na samej górze (w środku jest bodajże 8 otworów, w które trzeba wbić końcówkę sprężyny). Nie mam pojęcia jak to złożyć w całość żeby prawidłowo odbijało w manetce. Widziałem filmik Szaja, ale mi to zupełnie nie wychodzi. Jakieś pomysły co robię źle ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×