Skocz do zawartości

[cannondale] Co sądzicie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

23 lata, 180cm, 90kg. 

W lesie mam sporo szybszych zjazdów i dużo podjazdów. Zdarza mi się też jeździć po asfalcie dłuższe trasy, ale to bardzo sporadycznie. 

  • Mod Team
Napisano
2 godziny temu, maklakiewicz napisał:

Ile masz lat? Ile masz wzrostu? Ile ważysz?

Wiek ma znaczenie????

Ten Cannon ma jeden słaby punkt- tłumik. Ciężko z serwisem, wymiana na inny nie wchodzi w grę. Jeśli mnie pamięć nie myli, do tłumika konieczna jest konkretna pompka, która daje ciśnienie powyżej 350 psi. Zwykłe typu BETO nie da rady.

Napisano

Okej, to co polecacie w takim razie ? ;)

Generalnie jeśli hardtail, to są dwie opcje, albo nowy, albo dołożenie osprzętu do ramy, którą już posiadam (cube aim disc 2012). 

  • Mod Team
Napisano
12 godzin temu, radomir82 napisał:

Tak jak wyżej kolega napisał, stary model, koła 26", wujowy damper, nie ma sensu się w to pchać.

Tak....na bank wiele to wnosi. Ten cannon jest znacznie lepszy niż wiele obecnie proponowanych rowerów.Watpię aby w tej cenie kupisz coś lepszego na "modnych" kołach. 

Paradoks marketingowy- jeszcze kilka lat temu koła 26 " były OK, obecnie na kołach 26" nie da się jeździć. 

Ten Cannon jest dla świadomego rowerzysty, który wie co to interwały serwisowe i zapyta dystrybutora na Polskę o serwis DYADa. 

IMO rower do jazdy na już, wywaliłbym jedynie hamulce.

Napisano
W dniu 5.12.2018 o 08:16, durnykot napisał:

Tak....na bank wiele to wnosi. Ten cannon jest znacznie lepszy niż wiele obecnie proponowanych rowerów.Watpię aby w tej cenie kupisz coś lepszego na "modnych" kołach. 

Paradoks marketingowy- jeszcze kilka lat temu koła 26 " były OK, obecnie na kołach 26" nie da się jeździć. 

Ten Cannon jest dla świadomego rowerzysty, który wie co to interwały serwisowe i zapyta dystrybutora na Polskę o serwis DYADa. 

IMO rower do jazdy na już, wywaliłbym jedynie hamulce.

Rozumiem że piszesz z doświadczenia?  Dlaczego bym go nie kupił?:

1. "bez gwarancji" - świadczy o szemranym pochodzeniu.

2. Gówniany tłumik, wymaga częstego, drogiego i skomplikowanego serwisu. Jak chcesz mieć kłopot to kup sobie damper typu "pull shock"

3. Wujowa konstrukcja górnego linku zawiasu, powstaje tam luz którego nie da się zlikwidować, durny pomysł z "pływającym" sworzniem.

4. Koła 26", i bynajmniej nie chodzi mi o to że na tym nie da się jechać, wybór kół i opon do tego rozmiaru jest zwyczajnie coraz słabszy

5. Talas w dodatku ze sterówką 1.5", odsprzedaż tego w dobrych pieniądzach graniczy z cudem.

 

Jeszcze jakieś pytania?

 

  • Mod Team
Napisano
4 minuty temu, radomir82 napisał:

1. "bez gwarancji" - świadczy o szemranym pochodzeniu.

Dowody? Czy tylko przypuszczenia lub wróżby? Idąc tym tokiem to połowa rowerów sprzedawanych w Polsce ma szemrane pochodzenie. W tym moje 3 , bo zgubiłem papiery.

 

7 minut temu, radomir82 napisał:

wybór kół i opon do tego rozmiaru jest zwyczajnie coraz słabszy

Nie jest aż tak źle.

Pkt 2 i 3- napisałem wcześniej ,że:

W dniu 5.12.2018 o 08:16, durnykot napisał:

Ten Cannon jest dla świadomego rowerzysty, który wie co to interwały serwisowe i zapyta dystrybutora na Polskę o serwis DYADa.

pkt 5- kto mówi o sprzedaży amorka ? Pomijam ,ze TALAS jest raczej średnim wyborem, ale dobre utrzymany jest w miarę OK.

Nie drążę dalej, bo w sumie jest mi obojętne czy Autor tematu to kupił czy nie, ale nie przesądzajmy z góry wyboru. Jakby mi ktoś w dobrych pieniądzach proponował np Litevilla 301 MK10 lub Santę czy Ibisa na koła 26" to mocno bym się zastanawiał. 

Napisano

Przeczytaj opis.

Wszystkie wymienione rowery mają normalne tłumiki.

Zasada nr.1 przy wyborze ramy FS - nigdy nie pchaj się durne, niestandardowe rozwiązania.

Ja również temat zakończyłem, a swoją opinię wyraziłem na podstawie ostatnich 8 lat pracy w serwisie C-dale.

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...