ForestRide Napisano 3 Listopada 2018 Napisano 3 Listopada 2018 (edytowane) Hej, taki dylemat: muszę wybrać jeden z nich, są w bardzo zbliżonej cenie, oba z roku modelowego 2018. Rama dla mnie wg pomiarów 18 cali. Do tej pory jeździłem na 26 calach z ubiegłego stulecia, w którym ostatnio zauważyłem pęknięcie ramy. Założenia dla nowej maszyny: osprzęt na poziomie Deore, przyzwoity amor powietrzny, obie sztywne osie. Edytowane 3 Listopada 2018 przez ForestRide literówka Cytuj
Dezent Napisano 4 Listopada 2018 Napisano 4 Listopada 2018 Obydwa praktycznie to samo. Ciekawe ile waży Kellys, bo nie podają. Kross trochę ponad 13 kg, a więc sporo. Jakby Kellys ważył ze 12 kg to bym jego wybrał. Cytuj
ForestRide Napisano 4 Listopada 2018 Autor Napisano 4 Listopada 2018 Wagi są bardzo zbliżone, po uwzględnieniu marginesów tolerancji między egzemplarzami, można powiedzieć, że różnicy w masach nie ma. Z różnic, które mogą mieć jeszcze jakieś znaczenie: 1) Kellys nie wymaga podobno kolejnych przeglądów (po zerowym) do utrzymania gwarancji, w Krossie jest wymagany przegląd po miesiącu i po roku. Ma to oczywiście swoje plusy i minusy. 2) Do Krossa trzeba dokupić pedały. Cytuj
woojj Napisano 4 Listopada 2018 Napisano 4 Listopada 2018 Kellys ma bardzo dobre piasty Novateca, ale węższe obręcze. Jeśli szerokość opon seryjnych ci pasuje, to będzie to lepszy wybór. Cytuj
ForestRide Napisano 4 Listopada 2018 Autor Napisano 4 Listopada 2018 Dzięki za ceną uwagę. KOŁA: obręcz + opona Kellys: KLS Madmax Disc 622x19 (32 holes) + SCHWALBE Rapid Rob 57-622 (29x2.25) Kross: WTB STP i23 (29", 23mm, tubeless) + Schwalbe Rapid Rob (29" × 2,1") Pytanie: czy w Kellys na tych obręczach da się przejść na bezdętkę? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.