Skocz do zawartości

[Fitness od Krossa] za 2200


Grzes4510

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam już taki mętlik w głowie. Chciałem spróbować jazdy na szosie ale niestety nie dla mnie. Może fitness od Krossa i na pulso 1 nawet się przewiozłem ale w rozmiarze M , chyba trochę za mały. Mam wzrost 179 cm długość nogi od środka na boso około 80-81 cm. Teraz mam krossa atlanic w rozmiarze M ze zmienioną kierownicą na prostą 600 mm. https://www.kross.pl/pl/2016/trekking/trans-atlantic jest ciężki i ma zrobione około 3300 km. Szukałem używanego ale do 100 km nic ciekawego nie ma no i nie bardzo się znam. I tu pytanie o Kross Pulso 2 mogę kupić za około 2200 tylko czy brać z 2018 roku https://www.kross.pl/pl/2018/road/pulso-2-0 czy kupić model z 2019 https://www.kross.pl/pl/2019/road/pulso-2-0 . Z różnic to na pewno korba , i która by była lepsza. No i czy lepszy wybór to M czy L. Wolę jazdę wygodną niż agresywną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym nowym Krossie Pulso 2 jest korba z dwoma z blatami (50/34), w modelu z poprzedniego roku z trzema (50/39/30), kaseta taka sama 11-28. W praktyce oznacza to, że model 2019 ma mniejszy zakres przełożeń miękkich, czyli tych do jazdy pod górę. Po płaskim to raczej bez różnicy, ale jak by były dłuższe podjazdy, to już może zabraknąć,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnym rowerze nie używam najmniejszego blatu z przodu. Z tym że tu kusi 39 zębów z przodu. Zmierzyłem się raz jeszcze bardzo dokładnie i na boso wzrost 177.5 cm noga 80 cm. Niestety na sklepie nie ma Pan pulso żeby się przymierzyć i nie wiem czy M czy L. Od kolegi pożyczyłem pulso 1 w M mniej wygodny niż mój obecny ale zrywniejszy . Na 99%  jestem zdecydowany właśnie na Pulso 2. Cały sora więc chyba dobrze. Czy lepiej mniejszy a zmienić mostek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz 50x34 blaty z zębatkami 11x28 to da się podjechać w zasadzie wszystko. (pomijam np. Harnasia oczywiście :) dla niektórychWg mnie lżejsze przełożenia mogą mieć sens przy sakwach czy bikepackingu gdzie jedzie się np drogami serpentynami mocno obciążony. Plus napędów zredukowanych do dwóch blatów z przodu to mniej 'myslenia' przy zmianie oraz nie dublowanie się wielu przełożeń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...