G3orG3 Napisano 27 Kwietnia 2018 Napisano 27 Kwietnia 2018 Witam Posiadam rower BTWIN ROCKRIDER RAFAL 700 w wersji 29 cali. Napęd 3x10. Mineło już 3 lata od zakupu, i przy podjazdach zaczynają strzelać i przeskakiwać przerzutki. A to nie jest fajne i grozi wypadkiem. A jako że jestem amatorem w tym temacie, potrzebuje opini co kupić. Obecnie na rowerze jest sprzęt Deore, i nie chce schodzić na niższą klase. Tym bardziej że, do lekkich nie należe (105kg-190cm). To zacznijmy. 1.Kaseta Shimano DEORE 10 biegów 11-36 zębów i przy takiej chciałbym zostać. Shimano Kaseta CS M771 Co sądzicie o niej? Czy jakieś lepsze propozycje? 2. Korba Shimano DEORE 24/32/42 zęby i chyba może pozostać, wymienić tarcze? Chyba wypadałoby ale na jakie?? 3.Przerzutki tu też problem. Spodobały mi się takie z sprzęgłem Przerzutka tylna SHIMANO SLX-M7000 SGS Shadow+ Przerzutka przednia Shimano FD M7005 SLX Manetki Shimano SL M670 SLX Nie wiem czy to jest dobrze dobrane, chodzi mi o opinie. Chce żeby to przyjemnie pracowało i posłużyło mi trochę. A i jeszcze temat, pancerze są całe chyba nie trzeba ruszać. A co z łożyskami ?? Dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi.