lukast Napisano 18 Kwietnia 2018 Napisano 18 Kwietnia 2018 Cześć, Szukam roweru typu cross w cenie do 2000zł. Wzrost 189cm, waga niecałe 80kg. Aktualnie w sklepie polecają mi Romet Orkan 3m 2016 za 1800zł - czy warto ? - podobno w porównaniu do wersji 2018 ma blokadę amortyzatora z przodu. Z drugiej strony widzę że model Orkan 3m 2018 ma chyba lepsze przerzutki. Wiem że mogę ten rower kupić na allegro taniej, ale chcę kupić z oficjalnej dystrybucji, od razu złożony i wyregulowany niż potem samemu to robić. A może w tej cenie inny model będzie lepszy ? Jestem kompletnym laikiem i kompletnie nie wiem co jest istotniejsze. Parę pytań: 1) Ten Orkan ma hamulce tarczowe hydrauliczne tymczasem modele Kross Evado z tej połki cenowej mają mechaniczne - co będzie lepszym wyborem ? 2) Jaka wielkośc ramy będzie dla mnie najlepsza ? Czy 21 będzie ok ? 3) Ilośc biegów w rowerze - Orkan ma 24 (3 x 7) - czy jednak nie powinienem szukac czegoś z 27 (3 x 9) ? Z góry dziękuję za porady
remover Napisano 18 Kwietnia 2018 Napisano 18 Kwietnia 2018 Za 2k mozesz mieć w stacjonarnych orkan 3, evado 4, jakiś Crossway Meridy lub coś bardziej egzotycznego co akurat będą mieli w sklepie obok. Inna opcja - w internecie wyższą półkę produkcji Transrower - Kands avangarde, lazaro elitary, spartacus 4.1. 1. Hydrauliki - skuteczniejsze, mechaniki - latwiejsze w obsludze. 2. Zalezy od producenta i ramy. Czytaj info na stronach producentów, ale na 189 gdzies 20-22 cali. 3. 3x9 w tym budzecie chyba tylko u Transroweru.