fifka Napisano 10 Marca 2018 Napisano 10 Marca 2018 Witam, planuje zakup roweru w sklepie stacjonarnym w moim mieście. Rower będzie używany do jazdy po mieście jak i do wycieczek poza miasto w 70% trasa asfaltowa. Proszę o pomoc w wyborze najlepszego w kwestii serwisowania jak i czerpania przyjemności z jazdy. Rowery które ma do wyboru to: TREK MARLIN 7 2018 - 2800 zł https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/marlin/marlin-7/p/17382/?colorCode=black Rockhopper Comp 2018 - 2800 zł https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-specialized-rockhopper-comp-2018?ff=13&fp=9862&gclid=EAIaIQobChMIpsrTh-Dh2QIVjhsYCh0aEgYdEAQYAiABEgLvmvD_BwE SCOTT ASPECT 940 - 2700 zł https://www.scott.pl/produkt/225/1359/Rower-Aspect-940-kolor-1/ CUBE AIM SL - 2800 zł https://sklep.sportprofit.pl/pl/p/Rower-Cube-Aim-SL-29-black-n-flashgreen-2018/17848 czy może warto dopłacić i wziąć któryś z dwójki: TREK X-CALIBER 7 2018 - 3200zł https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/x-caliber/x-caliber-7/p/21576/ CUBE ANALOG 2018 - 3100 zł https://sklep.sportprofit.pl/pl/p/Rower-Cube-Analog-29-grey-n-red-2018/17864
Blueforce Napisano 10 Marca 2018 Napisano 10 Marca 2018 Cześć! Jeśli będziesz głównie jeździć po asfalcie (70%) to zdecydowanie bardziej odpowiednim będzie rower typu cross (koła 28 cali, opony węższe niż w górskim). Oczywiście wybór należy do Ciebie.
lederfox34 Napisano 12 Marca 2018 Napisano 12 Marca 2018 Serce mnie ciągnie do Treka ewentualnie cube, zdecydowanie te które kosztują poza budżet. Relacja amortyzator osprzęt waga. Rozmiar koła prawdopodobnie 27,5"ze względu na wzrost byłby odpowiedni.(są tak sprzedawane) Ale przychylam się do zdania kolegi wyżej, to może być przerost formy nad treścią przy takim zastosowaniu jakie planujesz z rowerami mtb xc. Na asfalcie możesz przeklinać szerokie opony i opór stawiany przez nie. Ewentualnie zmiana/wymiana w trakcie sprzedaży na cieńsze modele może uratuje odczucia.
wujeksam Napisano 12 Marca 2018 Napisano 12 Marca 2018 Tak jak wyżej, jeśli nie planujesz wypadów w teren, rower crossowy będzie lepszym pomysłem. Rower MTB na asfalcie przy dłuższych dystansach będzie męczące/niewygodne. W rowerach crossowych, geometria ramy jest bardziej komfortowa, ponadto węższe opony to niższe opory toczenia. Zobacz na Rometa Orkana 4M: http://www.romet.pl/Rower,ORKAN_4_M,10,737,738,14838,2018.html Fajny sprzęt, na asfalt/szutry itp
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.