Skocz do zawartości

[Bardzo tania szosa] prośba o porównanie

LUCAS666

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, szukam bardzo taniej szosy na początek ( pierwszy rower tego typu ). Nie planuję dużo jeździć, może 50 km raz w tygodniu. Mieszkam w Irlandii i rynek jest tu bardzo ograniczony a sprowadzanie roweru z Polski raczej się nie opłaca. Szukam więc roweru w UK i znalazłem dwie tanie opcje (300 funtów to raczej max). Jako że jestem zielony proszę o porównanie i ewentualne wskazówki czego szukać a czego unikać. Będę wdzięczny za wszelkie propozycje innych rowerów w podobnym budżecie. Szukam tylko nowego roweru

https://www.decathlon.co.uk/triban-500-se-road-bike-id_8306187.html

http://www.sportsdirect.com/muddyfox-race300-mens-road-bike-933094?colcode=93309450

Napisano

Muddyfox ma fajny osprzęt, choć z różnych grup, ale mimo wszystko 13kg nawet w tej cenie to waga przynajmniej o 2kg za duża, dlatego ja bym tę opcję od razu odrzucił. Co do Tribana 500 to słyszałem wiele pozytywnych opinii, ale osobiście chyba wolałbym coś z dwiema tarczami z przodu... Także, powiem tylko na co z mojego doświadczenia warto zwracać uwagę kupując szosę w tej cenie:

- Jednolita grupa osprzętu z klamkomanetkami, przynajmniej Shimano Claris.

- Karbonowy widelec.

- Geometria Endurance(co posiada większość rowerów w tej cenie).

Napisano

Maddyfox za 1400zł wygląda jak błąd marketingowy. Na oko powinien kosztować 2200-2300.

• Korba Tiagra w systemie hollowtech
  • karbonowy widelec
  • minus to tak jak napisał kolega, duża waga. 13kg. No ale jakiś powód tego, że ten rower kosztuje 1400zł, musi być.

Kross Vento (3-4) na podobnym osprzęcie stoi katalogowo (3) 3200 i (4) 4000zł. 

Na śmiganie 50km raz w tygodniu taki rowerek powinien posłużyć przez długie lata. Spokojnie też się nadaje to regularnych treningów. Może tylko dokupić pod choinkę karbonową sztycę  :thumbsup:

Napisano