gawron60 Napisano 3 Lipca 2017 Napisano 3 Lipca 2017 Witam, od razu zaznaczam że w temacie rowerów jestem totalnym laikiem, mam 21 lat 190 cm wzrostu i ważę 100 kg. Głównym sportem jaki uprawiam jest siłownia, siatkówka, a rowerem jeździłem jak byłem w podstawówce, i rok temu 2-3 miesięcy do pracy 10 km w jedna stronę sam asfalt, jakiś starszy model gazelle wąskie opony. Jako, że chciałbym zacząć jeździć, głownie aeroby przed siłownią oraz czasami do pracy, bądź jakieś wycieczki przymierzam się do zakupu. W mojej okolicy mam ścieżki rowerowe, drogi asfaltowe, małe wioski też głownie drogi asfaltowe oraz trochę lasów i tutaj pytanie jakiego rodzaju to powinien być rower, chyba najbardziej przymierzał bym się do roweru fitness ale inne też wchodzą w grę tak samo i rower używany jeżeli byłby w jakiejś cenie sensowne. Cena za rower to tak jak napisałem 1700-2500 przymierzał bym się do tej dolnej granicy, ale wiadomo że jeżeli różnica paru stów przełoży się na dużo lepszą jakość to wolałbym dołożyć, jak wiadomo będzie to sprzęt na lata i nie będę zmieniał. I też kolejne pytanie czy od razu pchać się w taki drogi sprzęt skoro już tańszy rower byłbym dla mnie dużym przeskokiem jeśli chodzi o komfort jazdy. Chciałbym go też corocznie serwisować, żeby nic nie popsuć samemu. W decatlonie widziałem TRIBAN 520 FB B'TWIN https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-520-fb-id_8322799.html i myślę właśnie nad nim. No i w cenie roweru chciałbym odrazu uchwyt na bidon, licznik jakiś mały pokrowiec, żeby wszystko było już zamontowane do odbioru. Poszperałem i zauważyłem model Romet Mistral Urban 2015 za 900 zł na allegro, czy to nie byłby rozsądny wybór, do tego coś pozmieniać i miałbym sensowny rower w dobrej cenie?