Skocz do zawartości

[2000-2400] rower crossowy jaki?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Szukam roweru crossowego do jazdy rekreacyjnej i dojazdów do pracy , 90 %miasto (Wawa) Tygodniowo mam zamiar jeździć max 40 km. Nie jestem wymagającym użytkownikiem , po prostu chciałbym  żeby rower był wygodny. Budżet to max 2400 chodź wolałbym żeby był jak najniższy :)   Rower dla faceta 181 cm wzrostu , 100 kg wagi.

Zastanawiam się nad :

https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-2-disc

oraz 

http://www.greenbike.pl/trek-83-ds-2016-p-2055.html 

Który z tych rowerów byście polecili? rozumiem , że osprzęt jest porównywalny , nie wiem czy jest dobry czy nie , jestem laikiem w tym zakresie. Ewentualnie może macie jakieś inne propozycje. w tym budżecie. Te dwa rowery podobają mi się wizualnie i producenci również przedni. Zdaję sobie sprawę , że do logo trzeba dopłacić ale tak jest ze wszystkim :) Pozdrawiam i dzięki za każdą odpowiedź 

Napisano

Dzieki za odpowiedź. Rometa widzialem w sklepie i nie zrobil na mnie wiekszego wrazenia,jakby jakosc wykonania byla nizsza niz u konkurencji. Proponowanego Unibike nie mialem przyjemnosci zobaczyc, ale jest ciekawy. Ma duzo lepszy osprzet od proponowanych rowerow treka i gianta?

Napisano

Przy rowerach za taką kasę nie warto płacić za firmę. Ten romet albo unibike będzie dużo lepszym wyborem. Sam mam takiego Orkana, spisuje się bardzo dobrze.

Napisano

kolega mariusheck zapodał Ci bardzo dobre propozycje , od siebie dodam jeszcze Unibike Viper  na v-brake , jak ponegocjujesz to w tej kwocie wyrwiesz...

ponadto zastanów sie czy potrzebujesz tarcze ,bo to wydatek +250-300 zł wzgledem v-brake , wg mnie do twojej jazdy sa zbędne

jak kupujesz rower to musisz przymierzyć , bo u kazdego producenta jest troche inaczej z wymiarami,

no i musisz sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie , czy chcesz jeździc czy sie lansować ...mam na mysli wybór roweru np Giant , Trek czy tez np. Romet , który oferuje w zasadzie lepszy osprzet,