Skocz do zawartości

[stery] luzy,stery


macca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie problem tego typu,w nowym rowerze hercules trekking,wymieniłem mostek na regulowany ahead,i wiem już że gwiazdka jest do wybicia i wymiany bo dokręcałem na maksa i jest wygięta-pierwsze pytanie czy kupić jakiś przyrząd do tego ,bo widziałem że są???

,po dokręceniu jeszcze przed wymianą nie zauważyłem czy luzy były czy nie, na tych tulejkach nad główką oraz pierścieniach redukujących.

te trzy pierścienie normalnie się obkręcają,a pod tulejką-w stożek jest gumka która również posiada milimetrowy luz góra dól

 ,czy tak ma być???

czy jak wszystko jest prawidłowo dokręcone taki luz występuje ??? czy to normalne ???? widelca całego nie wyciągałem,także żadne łożyska nie wypadło.

wklejam kilka zdjęć:

post-149433-0-22595000-1489939080_thumb.jpg

post-149433-0-50260300-1489939095_thumb.jpg

post-149433-0-08469300-1489939115_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można uwalić gwiazdkę?  :whistling:

 

Jesteś pewny że robisz wszystko w dobrej kolejności? Tj. najpierw ściągasz gwiazdką a potem dokręcasz mostek?

 

Ciężko mi sobie wyobrazić w jaki sposób zniszczyłeś gwiazdkę, przecież zanim ją wyrwiesz czy rozwalisz gwint to łożyska będą ściśnięte tak mocno że kierownica będzie ledwo co się ruszała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te trzy pierścienie normalnie się obkręcają,a pod tulejką-w stożek jest gumka która również posiada milimetrowy luz góra dól ,czy tak ma być???

Nie ma tak być.Po wymianie mostka,może się okazać że rura sterowa jest kilka mm za długa,i dokręcanie nic nie da,bo kapsel zaprze się o rurę nie dociskając podkładek.Zdejmij kapsel i zrób zdjęcie Oraz zdjęcia mostka z boku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jesteś pewny że robisz wszystko w dobrej kolejności? Tj. najpierw ściągasz gwiazdką a potem dokręcasz mostek?   Ciężko mi sobie wyobrazić w jaki sposób zniszczyłeś gwiazdkę, przecież zanim ją wyrwiesz czy rozwalisz gwint to łożyska będą ściśnięte tak mocno że kierownica będzie ledwo co się ruszała.

 

no właśnie po skręceniu przy starym mostku,też był luz jakby rura była za długa,jutro porobię zdjęcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura sterowa powinna być 1-2 mm pod nakładką/mostkiem te 1-2 mm jest na skasowanie ew. luzu. Jak jest na równi to nic nie skasujesz, bo nakrętka będzie się operała na róże którą chcesz podciągnąć w celu skasowania luzu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...