Terko Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 To jest mój pierwszy temat, jeśli coś źle napisałem to przepraszam z góry Mam rower meridę crossway na kołach 28, szukam opon na których mój rower będzie szybki, lecz tez nie będę łapać flaka. Także mi zależy by od czasu do czasu mógłbym wyjechać gdzieś do lasu i przeżyć, nie będę jeździć na ekstremalnym terenie. Ważę z 92kg. w temacie jestem zielony. Przeglądałem ofertę jednego producenta i oko wpadły mi dwie opony: Schwable g-one allround 28 - lecz ta opona ma napisaną masę do 70kg i jest bezdętkowa, a nie mam takich felg Schwalbe marathon cross - Wygląda na bardzo uniwersalną, nie podoba mi się bieżnik Proszę o pomoc
gielo Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 Ja ważę 94kg i jeżdżę obecnie na Shwalbe Hurricane. tutaj masz moją opinię o tych oponach https://www.rowerem.alisport.pl/opona-shwalbe-hurricane-performance/ Są to opony typu semislck i jeśli jedzisz w terenie mieszanym jak szosa, szutry, czy leśne ścieżki, to takie oponki mogę polecić z czystym sumieniem.
Artur_K Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 Ja ze swojej strony szczerze polecam Schwalbe Marathon Mondial 28x1,60 RaceGuard. Dobrze toczy się na asfalcie przy zachowaniu minimalnych właściwości w lekkim terenie. Przejechały ze mną około 500km bez niespodzianek.
Terko Napisano 16 Marca 2017 Autor Napisano 16 Marca 2017 @gielo, @Artur_K. Schwalbe marathon cross wedle opisu producenta mają mniejsze opory toczenia się. Przewagę mają Marathon Mondial w wytrzyałosci, a Hurricane wypadają słabo. Interesuje mnie opinia Schwable g-one allround bo skoro mają nośność 70kg to są albo dla dzieci bądź szczupłych kobiet, a nie chce i się wierzyć takie opony powstają. Lub opinie o oponach innych producentów Previous ImageNext Image