Vitaliss Napisano 11 Lutego 2017 Napisano 11 Lutego 2017 Witam, Chciałbym kupić rower, coś typu MTB. Mam około 4 letnią przerwę z przygodą z rowerem. Dawniej trochę tych km było w nogach. Trasy górskie, leśne. Asfalt tylko przejazdowo, dojazdowo. Znajdę coś w granicach tysiąca zł? jak dobrać odpowiedni rozmiar do wzrostu? Mam 178 cm.
Endrju911 Napisano 11 Lutego 2017 Napisano 11 Lutego 2017 Używany znajdziesz, z nowych to nie bardzo tym bardziej na takie trasy o jakich piszesz. Rozmiar 19 powinien być dobry ale podaj długość nogi
Vitaliss Napisano 11 Lutego 2017 Autor Napisano 11 Lutego 2017 Takie Romety są coś warte? http://allegro.pl/1526037-18-romet-fusion-grafit-zielony-i6642693331.html Ja jestem zupełnym amatorem. Jazda w wolnej chwili ( czyt. weekend) Chciałbym coś nowego. Trasy górskie to może na wyrost powiedziane. Poprostu nie interesuje mnie jazda po asfalcie. Bardziej wole ścieżki leśne. Mieszkam w Beskidzie Wyspowym. ( może czyta to ktoś z okolic?)
Endrju911 Napisano 11 Lutego 2017 Napisano 11 Lutego 2017 Firma ogólnie jest ok, ale ten egzemplarz jest fatalny, nie da się użyć łagodniejszego słowa patrząc na ten rower. Daj sobie spokój z takimi pseudo fullami. Poza tym osprzęt jest najniższy jaki mógłby być. Szukaj takich które mają 24 biegi, nie 21. Napędy 3x8 mają kasetę a nie wolnobieg (przez co większą wytrzymałość) i bardziej miękkie przełożenia, ma to znaczenie jeśli mieszkasz w górach. Nawet na weekendy ten rower się nie nadaje. W tej cenie mimo wszystko można znaleźć lepszy nowy rower ale jeśli chcesz coś nadającego się do jazdy to może pomyśl o używce.
Vitaliss Napisano 11 Lutego 2017 Autor Napisano 11 Lutego 2017 Jak napisałem jestem zupełnie amatorem w tym temacie. Coś tam miałem, troche na "coś tam tym" przejechałem. Liczę na waszą pomoc i może jakieś propozycję. Jeśli tak zachwalacie to może i używka? Nie mam żadnego punktu zaczepienia. Link który wkleiłem to było poprostu coś co mi w oko wpadło.