Marcin1997 Napisano 2 Lutego 2017 Napisano 2 Lutego 2017 Witam, od zawsze jakiś rower w domu był i rower był tylko rowerem, wsiądź, dotocz się, po co lepszy jak ten jeszcze jeździ. Ale do rzeczy... Tak się składa, że przez najbliższy czas będę miał dużo wolnego czasu i będę musiał dojeżdżać kawałek rowerem(w końcu ruch to zdrowie ). I teraz czego szukam... Potrzebuje niedrogiego roweru, który nie rozsypie mi się w krótkim czasie, głównie będę się nim poruszał po mieście, ale mogą się też zdarzyć kilkukilometrowe momenty leśne(chyba dlatego szosówka już odpada?) Wzrost :174 Waga 66kg Jestem laikiem w tym temacie, nie wiem czego szukać. Nie wiem czy to tutaj dozwolone, ale w oko wpadł mi taki oto rowerek: https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-ghost-edition-1200-kola-26-CID767-IDk3B0j.html#d9dd9b9fda Jeśli nie można wstawiać linków, to proszę o edycję, lub jakieś upomnienie. Z góry dziękuję za poświęcony czas Miłego dnia.
Endrju911 Napisano 2 Lutego 2017 Napisano 2 Lutego 2017 WYmieniony rower wygląda całkiem ładnie jak na tę cenę. Na plus że ma kasetę, ale zapytaj jaki to rozmiar ramy, wydaje mi się że to jakaś mała. A co wyboru typu roweru to możesz też rozważyć opcję roweru crossowego, chyba że ten las będzie na tyle ekstremalny że opony 1.5 calowe nie dadzą rady
Marcin1997 Napisano 2 Lutego 2017 Autor Napisano 2 Lutego 2017 Własciciel roweru odpisał "Witam, 17,5 cala, 44cm.Pozdrawiam;witek" Mi osobiście wiele to nie mówi, ale wierzę, że specjalistą od rowerów od razu wiele to rozjaśnia Czy to mógłby być rower pode mnie, czy jest zbyt mały?
Endrju911 Napisano 2 Lutego 2017 Napisano 2 Lutego 2017 Myślę że ten rozmiar pod Twój wzrost jest akurat Jeśli nie znalazłeś nic lepszego możesz umówić się na obejrzenie, jazdę próbną i jak będzie wszystko w porządku to brać.