Skocz do zawartości

[do ~600zł] cross/mtb/szosówka?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

od zawsze jakiś rower w domu był i rower był tylko rowerem, wsiądź, dotocz się, po co lepszy jak ten jeszcze jeździ.

Ale do rzeczy...

Tak się składa, że przez najbliższy czas będę miał dużo wolnego czasu i będę musiał dojeżdżać kawałek rowerem(w końcu ruch to zdrowie :)).

I teraz czego szukam...

Potrzebuje niedrogiego roweru, który nie rozsypie mi się w krótkim czasie,

głównie będę się nim poruszał po mieście, ale mogą się też zdarzyć kilkukilometrowe momenty leśne(chyba dlatego szosówka już odpada?)

Wzrost :174

Waga 66kg

Jestem laikiem w tym temacie, nie wiem czego szukać.

Nie wiem czy to tutaj dozwolone, ale w oko wpadł mi taki oto rowerek:

https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-ghost-edition-1200-kola-26-CID767-IDk3B0j.html#d9dd9b9fda

Jeśli nie można wstawiać linków, to proszę o edycję, lub jakieś upomnienie.

Z góry dziękuję za poświęcony czas :)

Miłego dnia.

Napisano

WYmieniony rower wygląda całkiem ładnie jak na tę cenę. Na plus że ma kasetę, ale zapytaj jaki to rozmiar ramy, wydaje mi się że to jakaś mała.

A co wyboru typu roweru to możesz też rozważyć opcję roweru crossowego, chyba że ten las będzie na tyle ekstremalny że opony 1.5 calowe nie dadzą rady

Napisano

Własciciel roweru odpisał

"Witam,

17,5 cala, 44cm.
Pozdrawiam;
witek"

Mi osobiście wiele to nie mówi, ale wierzę, że specjalistą od rowerów od razu wiele to rozjaśnia :)

Czy to mógłby być rower pode mnie, czy jest zbyt mały?

Napisano

Myślę że ten rozmiar pod Twój wzrost jest akurat :) 

Jeśli nie znalazłeś nic lepszego możesz umówić się na obejrzenie, jazdę próbną i jak będzie wszystko w porządku to brać.

Napisano

Przydałoby się zerknąć fachowym okiem na napęd, żeby nie było, że nie długo będzie do wymiany.

Amortyzator wygląda jak jakiś Suntour raczej z naklejkami Rock Shox, ale może nie jest jakiś zamordowany - za te pieniądze i tak nadal ma to sens.