Skocz do zawartości

[1000 zł +/-] Cross/MTB do codziennej jazdy

Mefix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mój pierwszy post na tym forum.

Nie znam się na rowerach prawie w ogóle, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Poszukuję roweru za około 1000 zł (gdyby okazja była naprawdę mega to myślę że 1200-1300 nie byłoby problemem) którym mógłbym dojeżdżać z domu do pracy kilka km, oraz od czasu do czasu na jakieś wycieczki rowerowe z dziewczyną, myślę że nie więcej jak po 60 km jednorazowo. Generalnie rower do jazdy rekreacyjnej. Chciałbym kupić sprzęt który posłuży dłużej niż rok, dwa. Mam 180 cm wzrostu, waga około 90 kg, zależy mi na tym żeby trochę zrzucić, myślę że rower mi w tym pomoże. W sumie to nie wiem nawet jaki typ roweru, jedni polecają MTB, drudzy crossowe, szczerze powiedziawszy różnicy mogę się tylko domyślać, ale niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Proszę o pomoc! :)

Napisano

Do takiej jazdy, to na pewno nie MTB. :)

Cross albo trekking. Chociaż trekking raczej na dłuższe dystanse lepszy.

Co do modeli...ciężko powiedzieć. Jakbyś podrzucił coś, co wpadło Ci w oko, to "fachowcy" z pewnością ocenią i doradzą.

Napisano

Jedna wątpliwość rozwiana, nie MTB :P

Widzę że bardzo popularnym modelem jest KANDS STV-700, wygląda całkiem znośnie. Myślałem również o decathlonie, większość sobie chwali, pracowałem tam lecz na zupełnie innymi dziale, jakie są opinie na temat rowerów właśnie stamtąd? Ciężko mi posługiwać się jakimiś konkretnymi nazwami, bo nawet nie wiem dokładnie czego mam szukać. Z innych modeli to na przykład Romet Wagant 1.0 lub Karbon Voyager GTS 2016, co na temat tych modeli?

Napisano

Romet Wagant i ten Voyager to trekking.

Właściwie, to niepotrzebnie je skreśliłem na starcie, bo przypominam sobie, że jakiś czas temu poleciłem znajomej trekking dla męża i jest podobno mega zadowolony (chociaż niewiele jeździ).

Ten Kands taki trochę kundelek jak dla mnie - rama jakby MTB, reszta cross, a kierownica jak trekking. :P