Kill84 Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Witam, czy ktoś z Was zamawiał już rowery z wyprzedaży na raddiscount.de ? Nie znam niemieckiego jak tam wygląda sprawa płatności? Która metoda wyjdzie najopłacalniej paypal/karta/inna ?
kosa1987 Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Na oglądałeś się Szajbajka na YT? On w filmiku wszystko wyjaśnia.
Kill84 Napisano 6 Października 2016 Autor Napisano 6 Października 2016 Oglądałem, żadnych szczegółów tam nie podaje.
HarveyDent Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Bo nic tam nie ma poza wypełnieniem formularza i klikaniem next, next. Zakupy bez rejestracji jak w prostym sklepie internetowym. Reszta via mail Przelew SEPA wyjdzie najprawdopodobniej najtaniej. Paypal najdrożej. Na pytania via mail po angielsku odpowiadają.
Kill84 Napisano 6 Października 2016 Autor Napisano 6 Października 2016 Przelew SEPA wyjdzie najprawdopodobniej najtaniej. I nie trzeba mieć konta walutowego ? Na przewalutowaniu nie ma dużej straty ?
kosa1987 Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Jak masz konto walutowe to możesz kupić sobie EUR np. na walutomaty i zapłacisz tyle EUR ile jest na FV. Jeśli nie masz konta walutowego to przewalutuje Ci kasę z PLN na EUR bo złodziejskim kursie i jeszcze zabierze 2% (tak u mnie jest) prowizji za przewalutowanie.
HarveyDent Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Prowizja jest w złodziejskich bankach. W normalnych jest oplata za przelew SEPA ~5 zł i to wszystko. Ostatnio "złodziejski kurs" kosztował mnie jakieś 20 zł przy pawie 1200 Euro więc pomijalny przy takiej kwocie i zakupach raz na jakiś czas. Za samo obowiązkowe pudło na rower (ze złota chyba qr#$#) 20 eurasów więc nie ma co kruszyć kopii o piątaka. Nie wiem czy w raddiscount kupno pudła jest obowiązkowe
Kill84 Napisano 11 Października 2016 Autor Napisano 11 Października 2016 Nie wiem czy w raddiscount kupno pudła jest obowiązkowe Nie jest obowiązkowe A jak to jest z gwarancją kupionego roweru z zagranicznego sklepu ?
HarveyDent Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Identycznie jak w Polsce. Warunki gwarancji ustala producent. Ponosisz ewentualnie koszty odesłania sprzętu do sprzedawcy/producenta. Czasami wysyłasz za darmo na ich koszt np. Rose
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.