Kristofer37 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Jak temacie, nie ma problemu z najmniejszą i średnią zębatką, dopiero na największej zębatce pojawia się ocieranie zewnętrznej części łańcucha o zewnętrzną część prowadnicy, gdy naciągnę linkę - ocieranie znika, natomiast automatycznie pojawia się tarcie wewnętrznej części prowadnicy przerzutki o wewnętrzną część największej zębatki (miejsce w którym zębatka jest specjalnie wyprofilowana, posiada wypuklenia oraz wystające nity). Fotka w zał. określająca dokładne miejsce tarcia przerzutki o zębatkę gdy naciągam linkę. Proszę o podpowiedzi.
fundil Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Z opisu wynika że masz źle wyregulowaną wysokość całej przerzutki i źle wyregulowaną linkę. Nagraj filmik jak się zmieniają biegi No i jeszcze jedno mi przyszło na myśl. Czy masz odpowiedni łańcuch.
Ychu Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Przerzutka dobrana pod przeskoki na korbie? Wysokość dobrze ustawiona? Łańcuch pod 10 s?
fundil Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Przerzutka dobrana pod przeskoki na korbie? Akurat skok to nie sprawa przerzutki tylko manetki. Ważna jest pojemność przerzutki. Napisz coś więcej czy to jest jakiś swap czy całkowita wymiana osprzętu.
Ychu Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Akurat skok to nie sprawa przerzutki tylko manetki. Ważna jest pojemność przerzutki. Napisz coś więcej czy to jest jakiś swap czy całkowita wymiana osprzętu. Przerzutka podczas pracy idzie w dół i przybliża się do ramy / odwrotnie. Jak nie będzie dobrane to przerzutka może właśnie chodzić tak , że na trójce masz milimetr przerwy a na jedynce ociera o klatkę , za to manetka nie odpowiada tylko za utrzymywanie linki w danym położeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.